Wis was vandaag weer eens niet te genieten.. Man mijn god, kan die onderhand achter het behang plakken.. Als het klopt wat jullie zeggen krijgt die zeker een hengst veulen Anders is ze veel liever en aanhankelijker.. Tis echt een kreng.. De baby was ook weer erg actief.. Was helemaal tegen de rechterkant geduuwt, was ze een heel stuk dikker dan aan de andere kant.. Maar hij stootte een paar keer flink.. Wis vind het allemaal maar niks.
Onze tank leeft helemaal op.. Het bokt zowaar! 2 x eerder gezien in 3 jaar.
In koor
jennyk
Geplaatst: 01-03-11 16:18
Amandake schreef:
@jennyk : ze staat buiten momenteel.........en heeft het hèèl zwaar
essiesilly
Geplaatst: 01-03-11 16:20
mooie foto die 2e joto!
Al_Zawraa
Geplaatst: 01-03-11 16:50
Spannend Sharani! Steffi, ik hoop dat het lukt met opvoelen, zou wel heel fijn zijn als je zekerheid hebt. Joto, leuke foto's. Greta kan lekker gek doen zeg, gelukkig dat ze Toos niet raakte. Toos ziet er goed uit, is ze weer helemaal gezond?
@joto : heb net een nieuwe webcam gekocht ,dus als die kl......cd-romspeler mijn software wil instaleren is alles weer ok.........uiteraard doet hij niets meer (de cd-romspeler) pfffffffffff punthoofd !
Ik heb m'n broertje de opdracht gegeven om weer met de cams te beginnen! Wil Orion graag vroeg in de gaten houden zodat ik een beetje kan ontdekken hoe ze normaal gesproken is als ik er niet ben.
@amanake, je kan de software meestal toch ook via het internet installeren. Ga gewoon naar de website van de fabrikant en meestal kan je dan bij support de benodigde drivers zien staan. Dit moeten ze hebben staan omdat anders de mensen met minilaptops enzo waar geen cd-speler in zit de software niet kunnen installeren.
Gister weer een merrie haar veulen verworpen... Helaas was dit de merrie naast Mel... Duimen jullie mee? Het is nog spannender dan toen ze gescant werd op dracht..
Anike, ik zal voor je duimen, verschrikkelijk zeg. Wat naar.
Sharani, succes . Is er al een kleine?
Peeps paar uurtjes buiten gestaan en een lekkere poetsbeurt gehad. Alleen marlis heeft van kwart voor twaalf tot half twee op een bak moeten wachten, nouja toen kon ze bij 4 paardjes die in een van de bakken stonden. Buik zakt heb ik het idee. En als je der buik aan het poetsen ben gaat ze naar mij en der buik kijken , zo lief.
Niet gescand, maar een hele lange babbel gedaan met de DA. Alles overlopen en hij zegt niet drachtig. Ik volg hem, als ik heel eerlijk ben en realistisch dan zeg ik zelf ook niet drachtig. Voor mij dus maar 1 veulentje dit jaar, hoe jammer ik het ook vind..