AngelsDitch schreef:Ja, we staan al redelijk ver naar boven... zouden ze voor de kop positie gaan??
Dat mag ik toch niet hopen

Nu zit Avi de achterbenen van Zetje af te likken
Wat een vreemd beest! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
AngelsDitch schreef:Ja, we staan al redelijk ver naar boven... zouden ze voor de kop positie gaan??
Maar je ziet het hier ook heel veel, vooral bij tinkermensen. 3-kleur bont klinkt wat beter of interessanter blijkbaar dan bruinbont. Eigenlijk is een 3-kleur bonte een bonte die echt 2 kleuren vlekken over zijn lijf heeft, maar genetisch is dat weer een beetje onmogelijk. Bij vospanterbonte appaloosa's zie je het nog wel ooit, tussen de vosvlekjes ook een zwarte vlek. En dan bedoel ik dus echt op het lijf, niet op de benen of plaatsen waar bij bruinen de vacht toch al zwart is. AngelsDitch schreef:Hoe is het met Amber, Charaz?

Vind het wel een beetje vervelend worden, aangezien ik eigenlijk 's nachts toen hij net geboren was al foto's zou krijgen. Dat dat niet ging begrijp ik wel, aangezien ze de hele nacht bezig zijn geweest om het veulen aan het drinken te krijgen, en de merrie bleef aan de nageboorte staan. Maar nu is hij al 1,5 dag oud, en nog steeds geen foto's, zucht..
Nee hoor, ik ben helemaal niet ongeduldig, ik wil gewoon graag weten hoe mijn veulen er uitziet

hoe ben je erop gekomen? IvysToeter schreef:gefeliciteerd!!
Een een vraag.
ik ben dus aan het uitzoeken wat betreft het ontwormen.
Vrijdag is Rafiki 10 dagen.
ik ben er dus al uit dat ik hem en ivy vrijdag doe.
en de fjord van mijn moeder en wobbe ook aankomend weekend.
het schijnt niet zo erg te zijn dat Ivy, de fjord en wobbe begin april nog gedaan zijn.
Maar nu is de vraag... met welk middel is het beste?
Op het schema wat ik van mijn dierenarts heb staat ontwormen met ivermectine op 10-14dagen oud en de merrie ook.
en iemand die ik ken die zich erg verdiept heeft in het ontwormen zegt beter de eerste keer het veulen met febendazol.
of de eerste keer ivermectine en de volgende keer febendazol of pyrantel.
maar dat febendazol heeft mijn DA geloof ik niet, maar wel pyrantel (alleen mag dat pas gegeven worden bij veulens vanaf 4 weken)
dus zou ik dan deze keer ivermectine doen en de volgende keer pyrantel?