En ook voor iedereen die ik gemist heb.
Sterkte voor de mensen waarbij de bevalling niet goed is gegaan

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
BelgenGek schreef:@Sjoert; wanneer kom je richting t noorden? dan mag je hier komen foto's maken !! (doe je ook cavia's?)
Sjoert schreef:BelgenGek schreef:@Sjoert; wanneer kom je richting t noorden? dan mag je hier komen foto's maken !! (doe je ook cavia's?)
Ik maak dit jaar wel een tripje naar het noorden als het door gaat, maar das ook alweer een dag werd
Cavia's; kun je dat eten?
Neonlight schreef:Gem, veulen per schip is mij oke, moet er wel nog even een kanaal gegraven worden.![]()
Neon staat met een gigantisch dik been. Vanaf de hoef tot het spronggewricht. Ook is het hele stuk warm, inclusief hoef. Ze loopt niet kreupel, heb ook geen pijnplek kunnen vinden. Nu hebben ze schijnbaar afgelopen week een feestje gehad op stal (met z'n allen bokken, steigeren, slaan) en wellicht heeft ze met haar achterbeen tegen de muur aan geramd. Hoewel dat niets is voor haar om zich zo op te laten stoken en dat te doen.
Als het goed is komt de smid deze week nog, kan ie meteen kijken of er een hoefzweer zit.