*komt ook weer even om t hoekje kijken*
of nou ja; lees wel steeds bij maar alweer poos niet gepost..
vind/vinden jullie het trouwens erg dat ik meelees en af en toe reageer aangezien ik zelf natuurlijk geen (drachtige)merrie en/of veulen heb?
@dreeke: gefeliciteerd met je mooie dame
met de merrie verder wel alles goed na het afpellen?
@richtje: balen he van die mok
is het toendertijd gewoon ineens begonnen en daarvoor nooit last ervan gehad?
ik zit te denken maar ik kom niet echt tot een (nieuwe) tip ofzo.. wel apart dat t dan misschien toch ook met de hormoonhuishouding te maken kan hebben, nog nooit van gehoord. maar hoop iig dat vief t maar bij een vergissinkje houdt..
@pvd: jeetje de kreetje zeg; wat hebben die merrie's bij jou bekokstoofd vantevoren 'hmm, ze kijkt wel erg wakker laten we daar maar wat aan doen?!' ofzo.. maar super gehandeld en blij dat alles toch goed is gegaan/gekomen!
en ook echt blij om te horen dat t met dyana goed lijkt te gaan!
hoe is t trouwens met dublin? moest weer even aan begin van t seizoen met hem en citty denken..
hoop toch echt dat nu een beetje rustigere tijden aanbreken voor je!
@wodile: beetje laat, maar nog gefeliciteerd! heb je leuke dag gehad?
@cindy: jeetje zeg, behoorlijk heftig.. wel fijn dat het hoogst waarschijnlijk wel goed komt maar t is pittig en zwaar zat natuurlijk.. (hier ook veeel kanker in de familie :s, ze zouden het moeten (kunnen) afschaffen..
)
@pauk: gaaf dat je m hebt kunnen verkopen aan leuke mensen, gefeliciteerd
@amandake: hoe is t met al het kleine (en inmiddels al grotere) spul bij jou?
onweer hou ik echt van, ga dan meestal ook naar buiten, vind t zo lekker zeker na zo'n benauwde kleffe dag.. alleen de narigheid die er soms van komt met blikseminslag enz ben ik wel beetje huiverig voor, brr..
@jennyk: balen dat t niet gelukt is met sjanty, maar gelukkig iig wel 1tje drachtig!
weet niet of t aan mij ligt maar heb het idee dat dit jaar dr een hoop merries minder makkelijk drachtig worden..
(of ik let er meer op kan ook, maar toch..)