Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
ProudJustify schreef:@trutje: het is inderdaad super mooi weer om veulenfoto's te maken, zul je zien dat het van het weekend komt als het met bakken uit de lucht komt vallen.![]()
Nou ja dan is het er maar he.
Whiz schreef:@KDHtje.. vanacht dus??! Om misschien al vanavond!?
ProudJustify schreef:Tja als die paardenmarkt niet overdekt is zou ik het maar overslaan, volgens mij
krijgen we gewoon het hele weekend regen als ik de site van het KNMI mag geloven.
KDHtjuh schreef:Whiz schreef:@KDHtje.. vanacht dus??! Om misschien al vanavond!?
Haha, dat hebben er hier thuis ook al een paar gezegd...nou van mij mag het hoor enne.. ik denk van Chess zelf ook wel![]()
Ze is zooo ongelooflijk moe, staat ook in de wei maar een beetje op een vierkante meter te knabbelen terwijl ze normaal toch wel de hele wei benut.![]()
We wachten het af, vanavond band weer om en camera en lampje zijn ook gereed.![]()
Fototoestel en filmcamera liggen aan de lader,stro ligt klaar, evenals emmer en handdoeken dus ik zou zeggen...
KOM MAAR OP!!![]()
Wij zijn er helemaal klaar voor
ProudJustify schreef:Op zich toch wel heel goed nieuws Maseike, dan houdt ze het toch nog wel binnen tot de veilige datum hoop ik. Tja als er niks meer lekt en het er niet uit ziet dat het vannacht komt, kun je wel een nachtje slaap in je eigen bedje gebruiken denk ik. Maar aan de andere kant hoop ik dan maar dat ze je niet gaat verrassen hoor. (oeps wil je niet nerveus maken hoor).![]()