Gefeliciteerd @knolselder. Mooi zo 2 veulentjes kort op elkaar.
Kabayo
Geplaatst: 20-01-24 10:25
Ben benieuwd naar de droogfotos knolselder!
AnsoDM en jennyk bedankt! Ook de anderen die mij gefeliciteerd hebben! Het was een mooie maar hectische dag. Reageren is er even ingeschoten
Aankomende week wordt het +10 , zelfs 11 graden. Ik ga denk ik de dikke deken verruilen voor een 0 gr (met fleece). Even zien hoe ze het daar op doet. Wil toch wel graag afbouwen ivm veulen ook. Normaliter staat ze ook zonder deken Ik wil deze nog wel even delen. Was een leuk ritje op stuiterbal Ik zag trouwens een vraag of ik niet voor champagne ga dit jaar. Nee, wel volgend jaar. Ik wil met de NRPS van Faline dekken. Die is nu 2 jaar. Hij heeft echt een leuke bloedlijn met veel sport er achter uit de orchard stam. Dat spreekt mij meer aan dan een gangenpaard. Daarnaast staat de optie met de Amerikaanse champagne met 80% fries bloed ook nog open. Maar de import kosten van diepvries zijn zo hoog, tussen de 2500 en 5000. En dan ga ik niet alleen ophoesten, wellicht zijn er meer mensen die mee willen doen zodat je het kan splitten. Dus die optie laat ik nog even open.
Ik vond het wachten best meevallen maar nu krijg ik wel wat kriebels, en de realisatie dat er bij mij als het goed is in april ook iets is. (Eerste keer.)
stal_HD
Geplaatst: 20-01-24 11:52
Surprise. Gefeliciteerd. Dat was sneaky. Ik ken het gevoel, hier lopen ze allemaal zo. De ene keer doen ze het zo. De andere keer totaal anders.
Getty_Maan
Geplaatst: 20-01-24 13:09
Hier zitten we nog maar op 166 dagen...
Gefeliciteerd knolselder, alweer 2 hele mooie veulentjes! Hoeveel verwacht je nog?