Ik vind het nu wachten tot de 17 dagen scan wel veel spannender.

Omdat je nu toch al vrij laat in het seizoen zit, dus dit kan zo maar de laatste poging geweest zijn, en dan is het wel balen als ze niet drachtig is geworden.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
_Lente schreef:Hier nu hopelijk op dag 1, na insemineren met vers sperma (gisteren). Gisteren nog hengstig, vandaag geen interesse meer in de ruin/geen piesjes gezien. Morgen scannen ter controle of het ei echt weg is.
Gisteren wel piesjes gezien die niet echt geel zagen, maar meer doorzichtig. Kunnen ze er zo wat sperma uitwerken, als het er ruim 2,5 uur daarvoor geïnsemineerd is?
Libera schreef:_Lente schreef:Hier nu hopelijk op dag 1, na insemineren met vers sperma (gisteren). Gisteren nog hengstig, vandaag geen interesse meer in de ruin/geen piesjes gezien. Morgen scannen ter controle of het ei echt weg is.
Gisteren wel piesjes gezien die niet echt geel zagen, maar meer doorzichtig. Kunnen ze er zo wat sperma uitwerken, als het er ruim 2,5 uur daarvoor geïnsemineerd is?
Je weet dat het sperma in de baarmoeder gaat en urine uit de blaas komt?
Nee dat kan dus niet
CharmFaith schreef:Veearts is net weg weer niet drachtig.... hij adviseerd om haar naar van uytert te brengen voor vers sperma maar is anderhalf uur rijden voor mij. Ik moest van hem morgen ook bellen om te overleggen of de hengst goeie bevruchting cijfers heeft om anders eventueel te switchen van hengst..
Pff ik weet het even niet meer zit er echt even door heen