Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Was al wat eerder op stal om d'r stalletje lekker schoon te maken, toen ik bijna klaar was stond ze vooraan in het land bij het draad al te wachten op mij.
Telkens als ik naar buiten liep, was de andere stallen opstrooien, kwam er een hinnikje. Het is toch wel aandoenlijk hoor, blijkbaar is ze zo blij dat ik er ben telkens, wat kan dat een mens goed doen! 
Dustinlover schreef:Ik ga mee met Neon dat meel is echt super.. fab die krijg nu 1,5 a 2 scheppen per dag en die nieuwe merrie krijgt er 4 op een dag+ wat muesli.. 2 a 3 maanden voor de dracht krijgt fab 1 kilo merrie brok en als ze daarna eventueel meer nodig heeft krijgt ze ook meer aangezien het al geen dikke vanzichzelf is.
Als ze vanaf het begin netjes gevraagd hadden had ik geen probleem gemaakt, als ze alles maar netjes vermelden (naam en website), maar ondanks mijn waarschuwingen heb ik nog nooit een vraag voor gebruik gehad. Het grootste deel luisterde wel, maar er zit vooral één bij die overal en altijd al dwars is... Helaas. 
We gaan het zien, ze woont vlakbij, dus een rekening is zo afgeleverd.
maar wad het avondje wel zeg..
Nu hopelijk alles verder rustig.
denk dat hera zo gaat zijn net voor ze moet bevallen!
MelodyT schreef:Aziza was de vorige keer toch echt heel mega???