ik lees zo even alles door, jullie praten veel te veel
. Dag niet kijken en bijna 20 pagina's erbij.
Hier niet veel te melden, zuur wordt mooi dik en de uierontwikkeling is ook goed op gang. Ze zit nu op 287 dagen, dus we moeten nog wel eventjes.
Zo doorgelezen. Ik zag dat peeps niet meer naar buiten wil, dat had mijn merrie vorig jaar ook tegen het einde. Ze is zelfs over de stalhouder heengelopen omdat ze zo graag naar de stal toe wou (3 dagen later werd dan ook de kleine geboren). Zuur moet nu nog 53 dagen tot de 330 waarop ze vorig jaar het veulen kreeg. Het ziet er naar uit dat ze dit keer ook niet heel lang gaat wachten. Gelukkig wil ze nu nog wel naar buiten en staat ze iedere dag nog van 9 tot 6 lekker samen met de andere paarden op de weide.
Afgelopen weekend hebben we de veulenweide nog eens nagelopen en een paar mollenklemmen gezet. Zuur gaat namelijk de eerste 2 weken samen met de kleine op een aparte weide. Ze is behoorlijk vervelend naar de andere paarden als het veulen er net is, maar na een week of 2 kan ze weer bij de rest. De andere paarden staan in de weide ernaast dus de kleine kan de andere paarden wel zien.
Laatst bijgewerkt door InekeH87 op 01-03-11 14:18, in het totaal 1 keer bewerkt