Dit was Neon in haar eerste dracht, geloof een dag of 2 voordat het veulen geboren werd.
En dit jaar, 's morgens rond 7 uur, ze is om 21 uur bevallen. Ze begint zich langzaam als fokmerrie te gedragen en wat zwaarder te worden, dit was haar 5de veulen.
wat een verschil zit er toch zo tussen die paarden!
ik ben echt heel benieuwd hoe Ravina deze keer zal gaan groeien
KootMiraDrum
Geplaatst: 31-08-10 19:21
De elegantste koe van de hele wereld 339 dagen drachtig van Mayra in 2009. Ze is bevallen op dag 346 (ik kom trouwens voornamelijk uierfoto's tegen... )
Die foto's van Mira blijven geweldig. Wanneer is ze nu uitgeteld eigenlijk? Gaan wij weer in spanning sms-en? Dit jaar had ik trouwens geen refractometertest gedaan, want die waardes van vorig jaar sloegen nergens op. Heb wel iedere dag gekeken hoe het vocht eruit zag wat er uit haar uier kwam. En ik heb dit jaar voor het eerst ook harsjes en kegels gehad. (En ben er dit jaar ook voor het eerst eens bij geweest. )
Ze is altijd breed en buikig, gewoon een fokmerrie
Ehm, 26 april is ze 340 dagen, Neonlight! Was je erbij? Wowwwwwwwwwwww!!!! Gaaf! Refractometer is er nog, dus we kunnen weer melk gaan testen Zo is ze nu, met ernaast Binti.
Neonlight
Moderator Over Paarden
Geplaatst: 01-09-10 00:32
Neon is 28 april uitgeteld. En ja, dit keer was ik erbij, was wel een toevalstreffer hoor. Ik was 's morgens geweest, dikke kegels. Moest parcoursen bouwen op CH Eindhoven, dus de hele dag in spanning op mijn telefoon gezeten. Maar geen telefoontje. Had ook wat logees, en afgesproken om dan maar eerst snel langs stal te rijden. Om 20:45 waren we op stal, ze was klam. Kwartier later is het veulen geboren, was dus echt ontzettend toevallig dat we net op het goede tijdstip op stal waren.
Maseike
Geplaatst: 01-09-10 00:53
Hier mijn merrie die een ster is in vroege beebs tegeven. Ook deze werd 15 dagen te vroeg geboren merrie Fortune Cookie.
Foto gemaakt op 22 maart 2010 en dag erna veulen 23 maart geboren. Kleine beebs op de wereld zetten daar doet ze niet aan
Nu wederom drachtig en verwacht haar kind op 4 juni 2011. Maar dat zal wel niet het geval zijn