Halloo
Ik heb steeds bijgelezen maar had niet echt iets te melden. Ik ben vrolijk aan het wachten op de 17 (= volgende week vrijdag) dagen scan
marrlinde schreef:alles is al geprobeerd volgens mij

nou ja, dan wordt ze maar rij(lees vlieg) paard

de andere is wel drachtig iig

Balen maar ook, gefeliciteerd
Ach, en je hebt nog jaren voor je om te proberen 
Joto schreef:Merrie gaat heeeeeel goed op moment.. Alleen de wond wil niet dicht blijven als ze loopt dus we blijven afspuiten zodat het geen wildvlees word.
En nog meer goed nieuws.. Net geslaaaaaagd voor rijbewijs

Jij ook dubbel gefeliciteerd

Richtje schreef:Vief bleef de vorige keer dus aan de nageboorte blijven staan. Had er gruwelijk veel pijn door en helemaal geen aandacht voor het veulen. Na pijnstilling ging dat wel beter, maar het oxytocine spuiten hielp allemaal niet. Veearts is komen pellen en maakte niet vaak mee dat het zo moeizaam ging.
Ik heb het met verschillende veeartsen erover gehad en de meningen verschillen over de risico's voor een volgende keer.
Ik zorg er uiteraard wel voor dat ik oxytocine in huis heb zodat we dat preventief al kunnen spuiten eventueel

parouscha schreef:Vorige veulen is gestikt in het vlies toen we om het kwartier gingen kijken.
En net toen ik wegging heeft ze waarschijnlijk het eruit gegooit en het vlies was niet geknapt ...
Brrr!
Mensen moet dat, de horror verhalen
Ik wil niet meer
Joto schreef:Wat vinden jullie trouwens van de halsteralarms? Gaan die op tijd af? In de zin van..Ben je er dan nog op tijd?
Mijn -mensenmetervaring- kennisen zijn er alsnog erg positief over. Ik denk dat ik er ook voor ga. Neem ook mooi vakantie en ga lekker op stal slapen, of bij moeders thuis, die woont op 5 minuten met de auto.
Ik ga zekerweten meteen de DA bellen, het is een kennis van ons die er zelf erg van geniet, en ik schijt hem bij voorbaat al 3 kleuren dus het lijkt me beter dat hij erbij is