Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
potverdikkie schreef:Hoe doen jullie het met de warmte met de veulens? Hebben die er ook zo'n last van?
Richtje schreef:Lekker dier is het Dreeke!
En wat betreft de mok bij Vief.... ik heb vanmiddag een tijd met de VA aan de telefoon gezeten, maar we zijn er nog niet uit wat wijsheid is.
Ze is er een jaar behoorlijk ziek van geweest, tot opname in de kliniek aan toe. Het is nu 9 maanden weg geweest dus we dachten dat we het onder controle hadden.... maar komt nu dus helaas gewoon weer terug
besita schreef:Richtje schreef:Lekker dier is het Dreeke!
En wat betreft de mok bij Vief.... ik heb vanmiddag een tijd met de VA aan de telefoon gezeten, maar we zijn er nog niet uit wat wijsheid is.
Ze is er een jaar behoorlijk ziek van geweest, tot opname in de kliniek aan toe. Het is nu 9 maanden weg geweest dus we dachten dat we het onder controle hadden.... maar komt nu dus helaas gewoon weer terug
Typisch geval waar de hormonen die een merrie met zwanger zijn aanmaakt goed voor haar en haar kwaaltjes zijn![]()
ik heb er een keer over gelezen hoor maar weet zo niet direct wat of waar ...
jennyk schreef:richtje: sjant had ook last van mokt toen ze niet drachtig was, afgelopen 2 jaar geen mok gezien! (zal mij benieuwen deze winter...)
Ja idd balen! Maar nu denken over de hengst voor volgend jaar, ik ben er nog niet uit (maar ik heb dan ook nog tijd zat)