Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Nicole288 schreef:SunnyR: Gefeliciteerd! Ben heel benieuwd naar de foto’s![]()
Besita:Proefdraaien, Palona 3 jaar geleden en Hes vorig jaar, echt net alsof het zover was, na een half uur weer staan en verder eten. Bij palona duurde het toen nog een week, bij Hes 1 dag.
Susy_Q: Gefeliciteerd! Didee, leuk gedaan, fonetisch grapje uit de naam van moeders
TabeR schreef:Odique: ik ga vanavond naar mijn merrie toe, ze zit vandaag op 315 dagen. toen ik er eergister was was haar uier toch echt minder als bij die van jou het stelt nog niet heel erg veel voor.
ze heeft wel net als jou merrie een buikje, maar iets meer bescheiden is ook haar eerste veulen.
is dit voor jou merrie ook de eerste keer? ik zal vandaag een foto maken dan zetten we het even naast elkaar.
(als het lukt hoor want moet met trein reizen enzo denk wel dat ik vandaag heen ga)
TabeR schreef:Odique ik heb foto's gemaakt! ik zal vanavond de foto's even naast elkaar leggen.
de uier is het grootste verschil tussen alle twee..
Tizzy1 schreef:Ff snel tussendoor.... (heb zo helaas een doopfeest...)
Zel heeft een veulen!!!!
![]()
Na 326 dagen dracht kwam t heel onverwacht vandaag!
Foto's e.d. komen later vandaag.
Het is een merrietje, bruin, kol en sneb, 3 witte beentjes en ze doet t goed!!!
Naam word waarschijnlijk: Dancing Queen
De andere merrie nog niets... was 8 april uitgeteld, misschien ook nog vandaag???