ik wrd gister verast door het uier van de merrie die als 2e aan de beurt is, die is ook erg dik geworden afglopen week. Ik ga morgen de stal klaarmaken, de camper parkeren, camera instaleren en stiekum hopen dat dit weekend er wat gaat gebueren.
zo zo voor iedereen die een veulen erbij heeft gefeliciteerd! ik moet 5 dagen achtereen werken van 10 tot 20.00 uur pff dat breekt je wel op zeg vandaar ook geen tjid gehad om hier nog een berichtje te plaatsen.. hiba is in totaal 2x gedekt vorigeweek woensdag en zaterdag gister was ze niet meer hengstig...dus nu afwachten maar!!! spannend he...
Neon gefeliciteerd met de mijlpaal (dan denk je er aan en dan leest iedereen er overheen.. )
hiboune: spannend ja!
maseike: mooi zo, laat beeb nog maar lekker even binnen blijven.
proud: ik vond het bij wallona en palona heel dubbel dit jaar, je hebt er de echte zorg niet van, maar wel de zenuwen!
trutje: en??
hier gaan we vandaag weer een rondje dekken, derde keer nu, ei groeit blijkbaar maar heel langzaam, nu is ze gisteren een beetje geholpen om te ovuleren
@Nicole: Ja dat heb ik nu ook een heel dubbel gevoel. Aan de ene kant lekker dat ze niet de echte zorgen hebt, maar het lijkt wel of ik juist dubbel de zenuwen heb nu
Nou ja we moeten het maar gewoon afwachten he, het komt wanneer het klaar is en daar kunnen wij niks aan veranderen
Jemig, sommigen hier zitten zich aardig op te vreten. Logisch, want het duurt laaaaang!
Hier geen nieuws, dus de laatste Sassen-telg van dit jaar zit nog in mamma's buik (Prima Vera dag 349). Verder weet ik nog geen naam voor Paki haar veulen en gaat met Wild en Cat dus alles goed. Zucht.. Stonden ze maar bij mij.
Geen veulentjes meer? Dat wordt een veulenboom dit weekend, ik voel het
Hier ook nog weinig nieuws, Gon staat nu wel aan huis, uier vult zich rustig op maar ze ziet er nog niet uit alsof het vandaag of morgen eraan komt. Ze is nu 11 maand en 13 dagen ver, gelukkig begin ik haar te kennen, vorige 2x was ik nu al veel gestresster
Helemaal geen veulens geboren vannacht? Dat is rustig!
Djesseka; 349 dagen al.. dan mag dat kind ook wel eens komen!! Ik snap goed dat het balen is, dat de merrie's niet bij jou staan. Heb je helemaal geen kans om er even langs te gaan, ook al zit je in je examens?
Samsam; Bij jou begint het er dus ook al op te lijken! Spannend hoor
Mariska: Mooie foto's van Katinka! Wat een buik van de achterkant Ik dacht dat mijn Spirit dik was
En verder weet ik het niet meer..
Ohja! Neon gefeliciteerd met je mijlpaal van 300 dagen!
@ _Marlijn: Dat is zo'n gedoe, daar vraag ik maar niet eens meer om. Zolang het goed gaat moet ik eigenlijk niet zeuren, maar het is zo vervelend. Ik heb zo'n zin om lekker met Wild te rommelen. En ja, soms vind ik het ook wel eens een beetje oneerlijk. Ik heb ruim 8 maanden met al mijn tijd en liefde voor haar gezorgd en dan is het veulen er, wordt ze onder mijn neus vandaan gehaald en zie ik haar niet meer. Ik mis haar gewoon.
Dankje, jessje. Ja weet je, als je met een fokker werkt wéét je gewoon dat het ineens over kan zijn. Afscheid nemen hoort daarbij, want de afspraak is dat ze blijven tot ze sportmerrie zijn en dan worden ze fulltime fokmerrie bij hem op de wei. Maar daar kun je je op voorbereiden en dit.. Ik was zò gelukkig dat ik die kleine vond enzo en dan in één keer is ze weg en als het tegenzit, moet ik tot september wachten tot ze weer terug komt. (Terwijl ik 3 maanden zomervakantie heb.)
Mariska, ziet eruit alsof het echt niet meer lang gaat duren, gaat een spannende tijd tegemoet!!
Goh, als ik Terra haar buik bekijk, begin ik steeds harder te twijfelen of ze wel gaat wachten tot ik terug ben van vakantie... Straks nog eens goed overleggen met haar dat ze de beeb nog even moet binnenhouden
@KDH-tje: Toch heeft Chess wel een aardig volle uier he. En Hementa is weer helemaal netjes zo met die korte manen.
Begin van de week was de uier van Chess nog voller, gisteravond druppeltjes eraan en nu weer niks En Hementa tja... nu ziet ze er tenminste verzorgd uit, het zag er niet uit met haar lange piekmanen
Sorry dat ik al een week niet heb gereageerd, heb wel trouw meegelezen hoor. Had tentamens deze week en de vader van m'n vriendin was overleden. Heb daardoor ook niet zoveel tijd gehad om naar Odin toe te gaan, dus heel veel kan ik op dit moment niet vertellen.
En er zijn ook geen veulens geboren las ik...dus heel veel heb ik niet gemist denk ik Zie wel een paar mooie volle uiers van dikke merrries, het gaat vast bij jullie niet lang meer duren!