Bijoux's uier begint er idd ook wat drachtiger uit te zien> Misschien toch?
Lee staat de hele dag al met haar staart van zich af ... last van het veulen, denk ik ...
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ChristaMoor schreef:Moor gaat vanacht in de herkansing. Melk stroomt weg, zonde toch!!?? Ze mocht vandaag toch niet meer naar buiten en is wat onrustig. (goh, van wie zou ze dat toch hebben)
Ik heb morgen onder voorbehoud vrij gevraagd. Dit geld ook voor de rest van de week. Als het veulen komt, heb ik de volgende dag lekker vrij om te genieten. Fijn hoor, zo'n meelevende werkgever!!
O ja en over die melk.... Is dit idd de beroemde biest die al weg aan het lopen is? Of heeft ze daar nog genoeg van over als het veulen er eenmaal is.
Tinkerloos schreef:Even een kort vraagje tussen door:
Femke heeft een slijmerige prut uit haar vulva hangen.
Heldere prut,net een dikke snottebel.
Het hing ook in haar staart.
Kan dat nog afscheiding zijn van de bevalling?
Of is dat iest alarmerends?
Tinkerloos schreef:Echt een mooie hengst!!
Ik kan niet wachten om te zien wat eruit komt!!!
(kan je nagaan wat jij meemaakt met al dat wachten enzo..)![]()
Het is echt veulen weer,dus laat ze maar komen hoor!!!![]()
Vanmiddag ga ik alles weer eens ff bijlezen,ik heb het tot nu toe eigenlijk te druk gehad met andere dingen,waaronder het de hele dag heen en weer rijden naar mijn veulen..
Is er eigenlijk al een topic voor de mensen uit dit topic,die een veulen hebben?
Dus een: ik heb een veulen topic??
Misschien leuk,om tips uit te wisselen enzo.
(ik vraag me namelijk af hoe ik in hemelsnaam die wormen kuur aan het veulen moet geven...)![]()
Ik weet wel HOE het moet,maar ze is zooo sterk!!
Als ze niet wil,dan wil ze niet.
En ik zal het met brute kracht nu nog wel voor elkaar krijgen,maar dat wil ik niet,ik wil het allemaal vriendelijk en prettig houden,zodat ze geen slechte ervaringen krijgt met mij.
Tinkerloos schreef:
Kady_ Je zal zien dat als je even koffie gaat drinken of plassen,dat dan juist het veulen geboren wordt,dus roep hardop in het bijzijn van de merrie dat je gaat douchen,en verstop je vervolgens achter een bosje,dan gaat ze vast bevallen!!
.