Het "Dikke" Buiken Topic!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Tinne

Re: Het "Dikke" Buiken Topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-05 22:03

Owh nee he, dus tegen de tijd dat Ivanka gaat bevallen dan is het een meer-delen-reeks?? Oh nee he.. dat gaat dus een 417 dagen dracht worden.. *zucht*

edit: uitgerekende datum: 2 oktober Clown

Mac

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-05 22:12

Tinne schreef:
edit: uitgerekende datum: 2 oktober Clown

Whahaha ... dat hoop ik toch niet zeg!!

Tinne

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-05 22:15

Haha, wat dacht je van mij? Haha!

OMG, ik vond net een plaatje van een drachtige merrie;
Afbeelding
Die linkse merrie.. Bloos!

Kitty

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-05 22:17

Zo, drachtig van een vijfling ofzo?

obelix

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-05 22:19

Kim mag de stal in en uit lopen.. Ach gut Sigaar }> }> Clown

(Toch maar een Cam voor dr verjaardag vragen dus Tong uitsteken )

obelix

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-05 22:19

obelix schreef:
Kim mag de stal in en uit lopen snachts Haha!.. Ach gut Sigaar }> }> Clown

(Toch maar een Cam voor dr verjaardag vragen dus Tong uitsteken )

Mac

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-05 22:26

Tinne schreef:
Die linkse merrie.. Bloos!

Wow!
Die vond het volgens mij veiliger om het veulen tot zijn eerste verjaardag binnen te houden ... mijn hemel wat een buik!

Tinne

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-05 22:29

Volgens mij was dat de merrie van de 417 dagen dracht... Tong uitsteken

Die buik is echt niet normaal.. pff... Ik krijg het al spaansbenauwd bij de gedachte dat Ivanka zó'n buik zou krijgen! (dan kan ze volgens mij niet eens in haar stal bevallen *LOL* )

Mac

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-05 23:12

Tinne schreef:
(dan kan ze volgens mij niet eens in haar stal bevallen *LOL* )

Dan komt ze haar stal niet meer IN zul je bedoelen ...

Fnanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-05 23:50

*Kuch*
Ik weet niet zo goed hoe je een eerder gepost bericht kunt veranderen... Maar schijnbaar kan ik het veulen van Fanja er wel uitkijken... Bloos
Verander 336 maar in: 236 dagen...
Typfoutje... Bloos Bloos Bloos

PhiaBink

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-05 00:08

Fnanne schreef:
*Kuch*
Ik weet niet zo goed hoe je een eerder gepost bericht kunt veranderen... Maar schijnbaar kan ik het veulen van Fanja er wel uitkijken... Bloos
Verander 336 maar in: 236 dagen...
Typfoutje... Bloos Bloos Bloos

Clown geef niet. Er zijn hier gelukkig nog meer mensen met een Blond gedachte/aktie Haha! We nemen het je niet kwalijk.

Die merrie op de foto links lijkt een beetje op HM van vorig jaar. Dat wachelde met 7 maanden dracht zo ongeveer rond. Nu ziet ze er gelukkig beter drachtig uit.

Mac

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-05 06:10

Werd een uurtje of wat geleden uit bed getrommeld door manlief met het bericht dat Pepsi nu toch wel heel raar aan het doen was. We zijn net een uurtje bij haar geweest en ik wil nu niet meer gaan slapen. Ze lijkt er idd klaar voor, maar toch ook weer niet ...

Colin zat nog te werken en hij hoorde Lee zachtjes hinniken. Dit doet ze altijd als ze zich ergens ongerust over maakt. Colin dus naar de monitor, waar hij zag dat Pepsi op haar zij lag met haar voorbenen ingetrokken en haar achterbenen helemaal stijf. Ze lag met haar kont buiten beeld, dus hij is naar buiten gegaan. Kennelijk lag ze met haar ogen open en was ze helemaal in trance en in eerste instantie merkte ze niet eens dat hij binnen was gekomen. Hij bespeurde wat nattigheid op haar bil en haar buik maakte spastische bewegingen. Mij dus wakker gemaakt. Even op de monitor gekeken. Pepsi stond inmiddels, met haar benen wijd. Af en toe keek ze naar haar buik. Die leek iig op de monitor ineens heel anders van vorm en ook haar kont zag er plat uit. Naar stal dus Hyper! (met 'n hartslag van 300 slagen/minuut). Bevindingen: slappe achterhand, ontspannen vulva, geen verandering in uier en een blij mutsenhoofdje "Hee, jij ook hier? Gezellig!". Staart bijzonder slap. Geen wax of melk. Nattigheid op haar bil was maar een klein spettertje en zat ter hoogte van haar anus, dus leek mij ook niet de slijmprop. Heb haar van achter en van onder schoongemaakt en heb haar staart opnieuw ingevlochten. Verder leek er nu niet veel (meer) aan de hand, dus ben ik maar naar binnen gegaan. Slapen doe ik maar even niet meer totdat de paarden gevoerd zijn en buiten staan.

Effe Internetten dus om wakker te blijven. Vanuit hier kan ik nl. de camera horen dus mocht het water breken dan hoor ik dat geheid. Even het boek van Theresa Jones erbij nemen maar. Of ga ik dan in slaap vallen Nagelbijten / Gniffelen .

Zucht .....

Ods
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-05 06:35

Ohhhh Mac wat Spannend!! Ik schrok toen ik een bericht van jou zag zo vroeg!! Zou het dan echt????

Maar er is nog niets, he, jammer!! Nu gaat het wel spannend voor Pepsi worden! JIPPIE!! Veel succes en hou ons op de hoogte van de ontwikkelingen.....ik hoor het wel weer van de Tam Tam vandaag Knipoog Haha!

Mac

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-05 06:45

Hee, jij ook wakker Haha! ??
Pepsi ligt weer lekker met haar neus in het stro te ronken ...

Ods
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-05 07:08

He jammer! Ze had vast last van een zwangere droom.....gekke merries ook }>

Jep!! Niet om te waken helaas maar om naar mijn werk te gaan.....en het is al echt de hoogste tijd!! Sooooo Gotta go! Clown

Polly
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-05 07:54

@Vrijalover & Tinne; de vermoedens kwamen toen ze op 7.5 mnd leek te verwerpen, tweelingdrachten komen er vaak tussen de 7e en de 9e maand af. Daarbij is ze enorm dik (zal binnenkort even foto's plaatsen), maar nogmaals we weten het dus niet zeker, maar geloof me, ik zit steeds minder lekker.
De dierenarts kon er verder niks over zeggen, ze was al te ver om te scannen en toen ze net gedekt was was ze niet te scannen omdat ze zo achterlijk bang was voor alles. Ik moet er het beste maar van hopen, maar als ze begint hang ik bij de DA aan de telefoon en dan mag ze komen..

Verder gaat alles hier zijn gangetje, ze loopt alle dagen braaf haar rondje, doet af en toe nog lekker achterlijk, en ze wordt met de dag knuffeliger, wat wil je nog meer..

Mac

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-05 08:36

Pffff Polly op dat soort toegevoegde stress zit je toch ook niet echt te wachten ...

Heb net het weerbericht gecheckt. Tot en met maandag iig 's nachts nog vorst ...

MarijeR

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-05 08:55

Oei Spannend Mac!
Hopelijk gaat ze je niet al te veel nachten zo voor de gek houden.
Maar ehhh... Dat hinniken van Lee, was dat geen aanwijzingen geven?
Test 1: hoelang duurt het voordat de baasjes in de stal staan als ik raar doe... Nagelbijten / Gniffelen

Mac

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-05 09:07

MarijeR schreef:
Hopelijk gaat ze je niet al te veel nachten zo voor de gek houden.
Maar ehhh... Dat hinniken van Lee, was dat geen aanwijzingen geven?
Test 1: hoelang duurt het voordat de baasjes in de stal staan als ik raar doe... Nagelbijten / Gniffelen

Baasje had nog wortels bij zich ook Bloos! .

Lee: "Niet te amateuristisch nu Pepsekindje. Niet al je troeven in 1 keer op tafel".
Boos!

Pepsi is nog jong en naief maar Lee ... daar kun je alles van verwachten Rolleyes .

MarijeR

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-05 09:11

Oh Mac... Ach gut
Ik heb met je te doen hoor...

Ik ben met ieder uurtje slaap op dit moment nog heel blij...

Macy had gisteren aan 1 speen al harskegeltjes...

Mac

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-05 09:14

MarijeR schreef:

Wat zeg je nu?? Het secreet ...

MarijeR

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-05 09:17

Mac schreef:
MarijeR schreef:

Wat zeg je nu?? Het secreet ...

Jep, ze speelt vreselijk vals Boos!
Ik ga dan ook nu eerst met de camera de stal in om te kijken of het er nog zit.
Zag het gisteren bij de late night check voor ik op bed ging en had uiteraard geen camera bij me....

petraaken

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-05 10:19

Arme Mac voor niets je bed uit. Tja Drachtige merries kunnen je echt doen flippen met hun rare gedrag.

Jeddah

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-05 10:53

Wat een nacht Mac!! Het zit er echt aan te komen zo te horen!!

Sim was vannacht ook onrustig, ik ben tot 04.30 wakker gebleven, daarna de wekker gezet op elk uur, met het geluid keihard aan Knipoog .

Sim d'r uier is er nog steeds niet "klaar" voor, maar haar vulva was gisteren avond zo ontzettend slap dat het haast een eng gezicht is!
Plus dat ze dan wat onrustig is zorgt ervoor dat ik voor de zekerheid toch blijf waken.

Haar uier is vanmorgen voor het eerst wat hard, rechter uierhelft is echt hard, linker zit eraan te komen, melk nog steeds geel.

De vorige keer kreeg ze een dag van te voren witte melk en kegelde ze 2 uur van te voren, dus ik neem aan dat ze dat nu ook zal doen, maar toch, je weet noit en het is gewoon spannend en leuk om te waken, vind ik dan. (zolang het geen maanden duurt natuurlijk Knipoog )

@Marije: nu al weer hars??? Tjeetje! Ze gaat je echt weer lang voor de gek houden }> !!

Mac

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-05 11:02

Simply heeft duidelijk contact gehad met Peps! Die geeft ook van die tegenstrijdige signalen af. Maar Simply zit natuurlijk nu heel dicht bij het aantal dagen van haar vorige dracht, dus wie weet ...

Ik had nog een vraagje over de staartbandage. Vorige keer bij Lee had ik niks in haar staart gedaan en daar heb ik achteraf een beetje spijt van. Er zaten enorme koeken in haar staart die er zelfs met warm water heel moeilijk uitgingen. Nu het zo koud is, heb ik helemaal niet zoveel trek om de staart van Pepsi te moeten gaan staan wassen.Ik ben zelf helemaal niet van de staartbandages, omdat ik meerdere gevallen ken waar een staartbandage voor onherstelbare schade heeft gezorgd aan de staart. Nou zat ik zelf te denken aan die vet wrap. Die zelfklevende, zeg maar. Is dat veilig?