Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Hoihoi ben weer bijgelezen *damn wat gaan jullie hard

Saradominnn schreef:Dankjewel voor alle reactie's!
Ik zie inderdaad dat het nu veranderd is naar Juli, heb gisteren nog een printscreen gemaakt en toen stond er September...
Edit: Niet duur? Vind hem toch aardig prijzig, moest 450 euro betalen voor een kruising excl. Verzendkosten (ging er niet vanuit dat dat 80 euro zou zijn) maar het ei zat er nog dus hij moest weer springen en komt er 120 euro bovenop excl. Verzendkosten.
Nu wachten tot ze hengstig word en dan komt er weer 120 euro bovenop excl verzendkosten. Daarbij moet mijn eigen dierenarts nog insimineren ook.
Weet wel dat ik het volgende keer anders ga doen
Ik scan op 18 dagen, dan 40 voor het hartje en dan vlak voor 1 oktober voor de gustregeling. Meer niet.
Ik gun het jou zo!
Caily schreef:En Cynthia, wauw, ik heb jouw post gelezen met hoe oud sperma en late eisprong. Lefgozer!Gaaf dat ze drachtig is, alleen op je durf verdien je al een merrieveulen

Ik ga voor je duimen!
Wat een prachtige hengst! 
Nu hopen dat Nadjarah toch drachtig is en Aleeyah ook!
Hopelijk goed nieuws morgen!
We zitten weer redelijk dicht bij elkaar. Misschien had ik het al gevraagd hoor, maar hou je beide veulens aan?
goldenarrow schreef:In principe 6, waarvan we 1 merrie in de verkoop hebben staan. Hiervan hebben we er nu 4 drachtig. We hebben nog een beetje een twijfel om nog een 7e te dekken, maar dat is toch wel erg veel stiekemEn die merrie is nog vrij jeugdig, dus nog een jaartje uitgroeien zou niet heel erg zijn voor haar.
We hebben nu 4 paarden in de verkoop staan, dus als die weg zijn is het ook makkelijker te zeggen dat je er nog eentje extra laat dekken.
Jij trouwens gefeliciteerd met je drachtige merrie! Wanneer komt ze naar je toe?
Helemaal als ze dan ook nog niet hengstig worden. Hopelijk helpt het hengstig spuiten.
Hopelijk deze keer wel raak.
Yvk schreef:Al_zawraa spannend om een drachtige merrie over te laten komen. Wel lastig dat ze het bij je andere merrie niet weten.. Waarom niet voor een ander DA gekozen als je al meer deze ervaring hebt?

Olga89 schreef:Al_Zawraa GEFELICITEERD, och jeetje blunders met scannen,vertel...
goldenarrow schreef:€450 vind ik ook niet heel duur voor een dekking, maar dat is ook maar net wat je gewend bent. Wij betalen vaak het 4 of 5 voudige van dat bedrag, exclusief afname- en verzendkosten.
Maar het blijft een hoop geld natuurlijk.