Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Woogy schreef:Oei vulina, wat heb je gedaan? vroeger zeiden ze nog dat we niets zouden leren op internet, tegenwoordig is dat heel anders
Faline schreef:Thnx Siptje! Ben helaas wel zo iemand die er mee zit. Wil het liefst dat iedereen het naar de zin heeft. Maar ook al is alles bespreekbaar, soms lukt dat helaas niet, want je kan niet alles. Je moet toch schipperen tussen meerdere mensen en factoren die meespelen.
Leuk dat het uier mooi gevuld blijft! Ik wacht er nog op, bij Nina wel duidelijk verschil te zien nu!
Camera's blijft een puntje inderdaad. Ik heb hier nog geen storingen gehad in de verbinding daar ben ik blij om. Alleen nog even afwachten of de verbinding ook een 2e camera trekt. Zal het van de week wel zien.
AndreaB schreef:DL, wat een mooie hengst zeg
Carmuh, leuk dat je er ook was en een mooi aanbod van Joop hebt gekregen. Jouw merrie had geen keizersnede gekregen toch?
Hier ook problemen met de camera. Eerst thuis alles werkend gemaakt, vervolgens mee naar stal genomen waar het systeem het dus ineens niet meer deed. Gisteren heeft mijn vriend er thuis nog eens uitgebreid naar gekeken en nu blijkt in de tussentijd de LAN-poort op de laptop gesneuveld te zijn. Nu een LAN-USB transformer besteld en hopelijk is daar het probleem dan mee opgelost. Het moet toch over 2,5 week werkend zijn.
Ik snap inmiddels ook wat er zo leuk is aan dat uiers kijken. Tiana heeft sinds zaterdag ook ineens kleine tietjes en die houden we nauwlettend in de gaten. 'M' is de laatste dagen ook heeel actief in mama bezig. Die daar op haar beurt weer een beetje beu van wordt.
Een stalgenootje vertelde gisteren overigens dat zij ook een sterk vermoeden had dat het een hengstje zou worden. 4 tegen 1 inmiddels, dus ik ben benieuwd wie er gelijk gaat krijgen.
Esther28 schreef:Ik las net een merrie met een dracht van 363 dagen![]()
Geloof dat ik erin zou blijven van de stress dan..
Vulina schreef:Ik heb een merrie staan in de opfok die kwam 7 (!) weken te laat. Die mensen hadden een heel gedoe met aanmelden, want de dek datum kon nooit kloppen met de geboorte datum..
pretty schreef:Mijn grote merrie droeg standaard meer dan 360 dagen.![]()
Vera:
[ [url=m/kUh8BW.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/k8nVm5.jpg]Afbeelding[/url] ]
Begint schot in te komen!