Pretty ben je vannacht iets minder vaak uit bed gebeld dan? Tjonge als dat nog een poosje zo gaat ben je ondanks alarm gebroken. Ti Amo is echt zooooon leuk droppie!
Jolandje wat genieten.... zit je vandaag de hele dag lekker in het zonnetje te genieten van je knappe dame?
Knolselder topfijn dat jullie weer thuis zijn en je nu echt van haar kunt gaan genieten. Ziek zijn is echt waardeloos maar een pasgeboren baby is gewoon s h i t.
Annisse begin een beetje uier aan te maken.. tis nog niet veel maar de teezakjes hebben nu wat inhoud. Vandaag dag 287
Hier wordt het spannend. Ik vond Nikita iets anders en haar uier was niet teruggelopen. Nu is hij vanavond echt al meer en bomvol. Bovendien hing aan de spenen haar..dus plakkerig?? We zullen zien maar het kan best! fotos van fotos dus sorry..
jolandje
Geplaatst: 17-03-16 21:21
pretty die is al mooi vol, lijkt dd wel wat plakkerig
Al die foto's ik word daar zo gelukkig van van al die schattige veulentjes en ze zijn allemaal zoooo mooi bijlezen lukt via de telefoon wel maar reageren moeilijk.. Zodra thuis ben uit Oostenrijk zal ik men best doen.. Nog 2 daagjes en kan ik mijn merrie ook weer knuffelen!
CL allemachtig 230cm mijn tante gaat morgen mierela opmeten ben benieuwd hahah