Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

, ik zou ook nooit zeggen dat een van mijn paardjes echt 1ste of 2de premie waardig is, dat weet ik gewoon niet... Pas als ze het gehaald hebben vind ik dat ik dat kan zeggen. linda2008 schreef:Annelies, i'm back![]()
die meeleessteen is zo zwaar
haha
Ik las nog iets over veulens dag en nacht buiten hebben, zou ik ook zo graag willen!! maar hoe doen jullie dat met merries die naar de keuring moeten? Ook dag en nacht buiten met veulen? Mijn merrie staat nu 12 uur per dag buiten, maar die word nu echt al moddervet
), maar die loopt nu ook zonder veulen nog 24/7 buiten. Niet super dik in het gras, maar ze mocht ook nog wel iets groeien een aantal weken terug, al is ze nu dik zat. Misschien laatste week o.i.d. op stal, maar gaan daar niet nu al mee beginnen. Staat hier niets op stal, dus een hoop extra werk dan 

Luna2006 schreef:Bedankt voor je reactie clemys, ben ik heel wat mee. Hoefjes moeten anders bekapt gaan worden, maar dat wist ik toen al, hoefsmid had ze slecht bekapt hier... heb ook even een bewegingsfoto genomen, overbouwd is ze niet. Of zeker niet fel.
[ [url=m/FUVnrn.jpg]Afbeelding[/url] ]
@Manda; je moet tuurlijk heel kritisch zijn op wat je zelf wilt. Denk dat ik in een jaar tijd ook heel anders ben gaan kijken naar mijn paardjes. Ga ook nooit zeggen dat Marley een topmerrie is, en weet ik veel wat allemaal waard is. Ga daarom dit jaar nog eens kijken wat ze haalt.
Vind het veulen dat je net hebt laten zien ook heel erg netjes. is een diertje dat je direct aanspreekt als je zoiets door de ring ziet gaan denk ik.

dus die dan maar als foto voor te laten zien dat ze niet echt overbouwd is (of echt maar heel miniem) vind dat sowieso ook een zwakte bij mini paardjes. Mijn andere mini merrie heeft het wel. Showfoto is ook de enige standfoto die fatsoenlijk is. Andere keren kruipt ze gewoon in de lens. Ze heeft ook een gouden karakter.
, op andere foto's dan weer wel. Lijkt me idd een momentopname van foto maken of ook hoe ze zich op dat moment precies tonen.