kijk maar onderaan in mijn profiel, daar staat een groeitabel voor kwpn veulens. neem aan dat dit wel opgaat voor de meeste warmbloedpaarden (holstein, zangersheide etc) 1.07 is best groot!
jennyk
Geplaatst: 02-05-11 15:19
De dames vandaag, ze liepen naast het huis en onder de waslijn. Kunnen ze mooi het gras voor mij maaien
Larouscha:
liggend eten kan ook
kriebelen
Sjanty
pretty
Geplaatst: 02-05-11 15:20
2 hele knappe dames Jenny! Wel handig als je ze thuis hebt en dan ook even in het gazon kan laten ze hebben ook hele mooie buikjes!
pretty: ja zo zonder veulens kan dat nog. Zij blijven keurig achter prikpaaltjes, het weekend hebben ze de berm langs ons pad naar de weg (250m) ook even gedaan. Als de veulens er straks zijn moeten we maar even kijken of die niet te brutaal zijn. Vorig jaar ging het goed met het veulen van Sjanty en Larouscha, maar die van creamer sloopte elke heining waar geen stroom op stond en bij het huis kan niet alles met stroom
ines ik zou voor de eerste gaan,die heeft net dat beetje van alles wat yonce mist...
ik vertrouw pepper niet,ze ligt relatief veel de laatste tijd en buik maakt een enorme groeispurt. uier leek snel te vullen maar staat nu weer stil. banden lijken wel slapper te worden...
Begint nu toch wel weer spannend te worden met die merries... Mel zit op 340 dagen.. maar zal nog wel een paar dagen duren denk ik..
Paint_Lover
Geplaatst: 02-05-11 16:07
Kreeg net deze foto's doorgestuurd en ik ben
De allereerste van Dazzle Me en moi samen!
Er staan in zijn topic nog wat andere foto's....
Ga maar weer eens richting stal om te kijken hoe ze het doen op de wei..... Vanmorgen had ik het erg druk dus heb ze buiten gezet en ben eigenlijk snel weer gegaan.
suusantana
Geplaatst: 02-05-11 16:26
Anike schreef:
Begint nu toch wel weer spannend te worden met die merries... Mel zit op 340 dagen.. maar zal nog wel een paar dagen duren denk ik..
Antana zit ook op 340 dagen. Wordt nu wel spannend.
Amandake, bovenop is ze bijna zwart, op de zijkant kastanjebruin en onder het buikje weer heel licht. Heel apart van kleur, ik vermoed dat ze echt heel donkerbruin/zwartbruin wordt.
Amandake
Geplaatst: 02-05-11 18:06
is echt hèèl mooi !
@pascalefjord : wachten duurt soms lang
jennyk
Geplaatst: 02-05-11 18:10
neon: ze is gaaaaffff! Wel sneu dat ze nog geen naam heeft, een goede leer voor de volgende keer, een hengsten- en een merrienaam bedenken Met recht een merriejaar zeg! Als zelfs neon een merrie krijgt.......
heidie: hollands welvaren
Al_Zawraa
Geplaatst: 02-05-11 18:13
jennyk schreef:
Met recht een merriejaar zeg! Als zelfs neon een merrie krijgt.......
Neon, ze is erg mooi, heel chique kleurtje!
Joyceee86
Geplaatst: 02-05-11 18:15
jennyk schreef:
neon: ze is gaaaaffff! Wel sneu dat ze nog geen naam heeft, een goede leer voor de volgende keer, een hengsten- en een merrienaam bedenken
En dan ook nog onderscheid in effen en gespikkeld Mooi donker veulen neon, geen spikkels, maar wel 3 verschillende kleuren