hier nog 80 dagen voor pepper,dus nog krappe 12 weken.....duurt lang genoeg.
pffff,echt nog zware hoofdpijn hier sinds gistermiddag al en vanacht slecht geslapen,sliep ik vanmorgen eindelijk..begint er een achterlijke idioot om 8 uur te boren!!!
Joto
Geplaatst: 01-03-11 11:08
300 dagen! Vind het doodeng! Wou dat het voorbij was
Foto van 297 dagen.
Tis weer een uitpuiler..
Greetje stout *hengstig*..Was bijna blauwe Toos
horsii
Geplaatst: 01-03-11 11:08
Duurt nog pest lang voor pepper. Vervelend van de hoofdpijn.
Ik heel de nacht zowat wakker gelegen en val dan net voor de wekker gaat in slaap, maarja dit heb ik 9 van de 10 x
Voor peeps nog precies 5 weken tot de uitgerekende datum.
paulien is echt mega, en greet stou. Arme toos bijna een klap van het voorbeen
Ik ben ook echt die dagen om aan het kijken.. Wordt echt steeds ongeduldiger.. En ik moet nog wachten tot begin mei
Snoevie
Geplaatst: 01-03-11 11:33
horsii schreef:
Nee staat niet aan huis. Staat op pension.
dus ook een bed voor peeps dr stal en waken maar
de dagen kruipen nu voorbij he,het duurt ook nog zo lang
jennyk
Geplaatst: 01-03-11 11:37
Alice en sharon: welkom hier!
joto: wow wat is greet lenig zeg!
Sjanty is ook zo'n enorm onderdanig geval. Die loopt altijd weg als er maar 1tje boos kijkt. Zelfs tegen de tijd dat de veulens groter worden en eens boos kijken is zij pleite! Mega watje dus.
ik tel gewoon 11 maanden,pepper is 21/23/25 juni gedekt...toen pepper gescand werd zei de veearts dat ze wel langer dan 21 dagen drachtig was dus ik ga uit van 22 mei uitgeteld.
Toen hier de VA kwam scannen op 21 dagen zij hij precies hetzelfde als de VA van inowa, waarop ik meteen antwoorde: Dan zou ze echt vreemd moeten zijn gegaan....
Toen Ravina gescand werd,was ze precies 18 dagen,dat kon de DA toen heel goed zien,omdat het blaasje dan nog mooi rond is,maar als het een dag of wat ouder is,word het meer ovaal ofzo en ik wist natuurlijk de dagen waarop ze gedekt is
Hmm bij Orion ben ik zelf nooit bij het scannen geweest en bij Alonna heeft hij het eigenlijk niet zo gezegd maar Alonna komt standaard eerder dus daar zit ik bij 320 dagen al startklaar