ja spannend hoor,ik ben zo benieuwd naar de veulens van dit topic zegmaar
horsii
Geplaatst: 31-08-10 10:58
Ik ook
Mijn merrie is opeens veel veranderd que bouw, maar komt natuurlijk nog niet door de dracht. Pas 123 dagen onderweg. Merrie veranderd continu zoveel van bouw , dat mn zadel ookal niet meer past. (barefoot london).
barefoot past toch bijna altijd? ik wil voor ravina als ze echt dik wordt ook een 2de hands boomloos kopen,om dan toch nog wat te kunnen blijven rijden
volgens mij zo ong is djessey vandaag 100 dagen drachtig..
Haar gedrag is verschrikkelijk nog steeds , ze brult, heeft nog steeds dekdrang , is druk , veel met zichtzelf bezig.. ze lijkt zelfs gevoelig met aanrakingen zowel met poetsen als rijden is gewoon niet zo leuk eigenlijk
Nou het probleem bij mijn had is dat ze enorm rondgeribt is, een ronde buik heeft en echt geen schoft. Dus het zadel schuift nu hoe ver je m ook naar achter legt over der ''schoft'' heen en gaat helemaal over der schouder liggen en naar rechts hangen.
Mel is naar ruinen erg lelijk, terwijl dat nooit zo was ik denk dat mel niet heel erg dik gaat worden, het is haar eerste veulen
horsii
Geplaatst: 31-08-10 11:29
Mijn haf wordt denk ik ook niet echt super dik(heeft wel wat vettjes van zichzelf) is ook 1e veulen. Of ze wordt niet dik of juist heel erg dik denk ik
onze fokmerries beginnen in de laatste maanden voor de dracht ook flink te groeien ! Maar die lopen daarnaast ook niet meer in de sport.
Zo zagen de buikjes er afgelopen jaar uit
Cynthia82
Geplaatst: 31-08-10 13:23
Wat een dikke pensies zeg, heerlijk om te zien! Ik zoek gelijk even foto's op van Dais uit 2003 en 2006. @ Horsii: 123 dagen is ook een leuk getal. Alles is leuk als het om je eigen drachtige poowny gaat
Ook ik ben erg benieuwd naar onze topic-veulies, gaan we lekker bij IEDEREEN op kraamvisite
Cynthia82
Geplaatst: 31-08-10 13:32
Daisy 1 week voor de geboorte van haar veulen in 2003:
Daisy 2 weken voor de geboorte van haar veulen in 2006: (niet zo'n charmante, maar het gaat om haar buikkie)
In 2003 was ze een stuk dikker dan in 2006, terwijl ik beide keren gewoon tot het eind heb door gereden (wilde ze zelf heel graag). Ben wel benieuwd of ze dit keer nog zo graag wil. Ze is nu natuurlijk wel weer 5 jaar ouder dan de laatste keer.