nou gewoon dit seizoen nog 1x proberen, wordt t m weer niet wordt ze zadelmak gemaakt, en wie weet lukt het een ander jaar nog en anders pech

Ze is gisteren 3 jaar geworden, dus misschien denkt ze nu wel ik ben oud genoeg laat het nou maar komen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Kelly_Taco schreef:Richtje, bedoelde meer dat ik je daar helaas niet meer info over kan geven
Het is idd niet best als je merrie aan de nageboorte blijft staan.
ProudJustify schreef:Pfff als ik dit soort verhalen lees, ben ik toch heel blij dat mijn merrie
gewoon bij de DA gaat veulenen hoor![]()
Nou ja eerst volgende week 6 weken scan maar eens afwachten, heb er zo'n raar
voorgevoel over....hoop maar dat beebje er nog zit
ProudJustify schreef:Jemig Parouscha, daar heb je toch wel iets van gezegd neem ik aan toen
ze met die zweep begon te meppen![]()
Daar zou ik toch echt niet van gediend zijn hoor![]()
Maar goed ze staat weer lekker thuis en stond er tevreden bij.
Het vruchtje zal er nog wel zitten hoor, dat kan gelukkig wel wat hebben
parouscha schreef:Vorige veulen is gestikt in het vlies toen we om het kwartier gingen kijken.
En net toen ik wegging heeft ze waarschijnlijk het eruit gegooit en het vlies was niet geknapt ...
Brrr!
ProudJustify schreef:Nou gelijk heb je Parouscha, oké een tikje moet kunnen maar om dan
maar gelijk voluit te gaan meppen, nee daar zou ik niet blij mee zijn hoor.
Mijn oude merrie is ook een ramp met laden en bij haar moet je ook wel diverse
trucjes toepassen om haar op de trailer te krijgen. Wat ik bij haar meestal doe
is achter degene die haar laadt aanlopen en dan vlak voor de klep even met het
halstertouw op haar kont slaan, dat geeft net even de schrikreactie om haar de
trailer in te krijgen, maar daar voelt ze toch weinig van met die spekkont![]()
En soms moeten we rondjes rennen met haar en dan ineens de trailer inrennen en de
volgende keer ben je helemaal voorbereid op drama en loopt mevrouw er zo in![]()
Echt een raar paard hoor, ze vindt de trailer ook echt niet eng maar heeft er gewoon
geen zin in......
ProudJustify schreef:Dank je parouschaIs gewoon maar een voorgevoel aan de merrie merk
ik verder niks, maar goed die laat sowieso weinig merken altijd dus dat is
niet echt een graadmeter he.
Vorige keer is ze daar ook bevallen en was echt super, ze staat daar heerlijk wordt
super verzorgd en DA is er vanaf het begin bij, geeft mij echt een heel fijn gevoel ook al
mis ik de geboorte dan waarschijnlijk weer net. Vorige keer was het veulen er al uit, lag nog
wel in het vlies met achterbenen, maar goed merrie en veulen waren gezond dat vond ik toch
het allerbelangrijkste