Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Mariska_28 schreef:Dank je wel. Nee uier wil maar niet op spanning komen
ProudJustify schreef:@Whiz: Nou DA zelf was er niet, wel vriendin die ook bijna DA is en die zei dat er wel verandering aan haar te zien was, maar dat nog makkelijk een paar dagen kan duren en dat er inderdaad verder nog niet echt heel veel tekenen waren om aan te nemen dat de geboorte er aan komt, maar ja je weet natuurlijk maar nooit en bij sommige merries komen alle tekenen op het laatste moment he.
Over dat slijmverlies maken ze zich geen zorgen eigenlijk. Kon zelf wel zien dat er inderdaad iets was gebeurd want er zat nog wat opgedroogd onder haar kling, maar had niet het idee dat het veel was en toen ik er was, was er ook niet veel te zien aan haar, at ook wel weer brokjes. Nou ja we zien wel hoor, heb wel gevraagd of ze me gelijk willen bellen als ze begonnen is.![]()
@Mariska: Jaaaah, het wordt nu wel heel spannend hoor, nu het zo dichtbij komt (en toen ging ze gewoon op haar uitgerekende datum en ik nog maar ruim 2 weken in spanning zitten he)
ProudJustify schreef:Oei oei oei, kom net bij mijn merrie vandaan (staat bij DA om te veulenen) en hoorde dus dat ze vandaag erg lusteloos was geen brokjes wilde eten en dat ze al wat slijm verloren was![]()
Toen ik er was wilde ze alleen maar tegen me aan staan maar ik vind het uier nog echt niet vol, de banden nog niet slap genoeg en de kling lijkt me er al helemaal niet klaar voor, maar goed waarom dan wel slijm verliezen he?´
Nicole288 schreef:oh ja, NEON, wat voor dag is het vandaag.. ??