Ze staat nu buiten, is mn man nog thuis, vanmiddag moet hij weg en dan staat ze wel binnen.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Polo97 schreef:Gefeliciteerd Corina!wat een beauty!
![]()
Hopelijk gaat het inmiddels beter tussen merrie en veulen Kyrkelover!
Weet iemand hier toevallig een opfok(je) voor kleine pony veulens (welsh a)? De bedoeling was niet om ons veulen te houden, maar de twijfel slaat nu toch wel toe... Haha!
Maar aangezien we er al 2 in pension hebben wordt het wel erg duur om een derde in vol pension te houden.
Het mooiste zou zijn een kleine kudde met jonge dieren 24/7 buiten met schuilmogelijkheden in midden Nederland.
Op internet kan ik weinig vinden, dus misschien slaat hier iemand aan..? Mag via pb want is niet helemaal on topic.dank alvast!
Cioccolato schreef:Ik heb ook paar keer wel veulen en merrie alleen gehad, merrie veulens dat wel. Die hebben zich wel prima vermaakt en zij niks te kort gekomen de eerete 6 tot 8 maanden.
Al is het wel schattig als zr samen kunnen spelen, zoals ze nu doen
AM_Horses schreef:Ik ben daar ook een beetje bang voor. De merries kennen elkaar wel. Nu is wild Thing best beschermend. Stel dat het hengstveulen te dicht bij komt. Ik ga kijken of het lukt. Maar weet het niet