Zo, ik ben er ook weer een keertje. Beetje druk gehad de laatste weken 
Muronia, Veronia heeft echt een prachtig hoofd! 
AM_Horses schreef:Cynthia. Fi ziet er goed uit, beetje Hollands welvaren mag wel. Wat heerlijk zo een rondje buiten. Heb je ondertussen een nieuw baasje gevonden voor één van de mannetjes?
Vandaag gingen we weer een rondje. Alleen de andere twee paarden die op de wei staan waren al weg en we konden I niet alleen achter laten, dus gingen we met het complete gezin op pad, was echt leuk! 

De meeste mensen reageerden op I, maar ik merkte echt dat mijn hart het niet aan kan om hem nu te verkopen. De mensen die op I reageerden, hadden ook wel interesse in Blue. Hij is een paar weken gereserveerd geweest, maar dat meisje appte afgelopen weekend dat ze er na het overlijden van haar vorige paard emotioneel nog niet aan toe is. Waar ze zelf ook erg van baalt.
In de tijd dat zij erover nadacht, is een andere meid ook twee keer langs geweest. Ze woont in de buurt, dus dat was ook lekker makkelijk, maar ze wist dat hij gereserveerd was. Vandaag kwam ze langs met de wetenschap dat hij beschikbaar is voor haar, zaterdag komt ze weer. Mocht zij het dan niet doen, heb ik er nog twee op de lijst staan.
En gefeliciteerd met de dracht!!
En met Odilia!
En knappe WT 
Gefeliciteerd met de dracht Libera!
Splenius, dat is lekker soepel verlopen, nu duimen dat ze drachtig is!
EllyC, ik wil ook zo graag Daimonds Gold, maar ja, ik wacht dus ook tot hij beschikbaar komt in NL (en dan wel vers, dv ga ik niet doen).
Ik weet niet of Fi volgend jaar weer gedekt wordt. Dat zou dan nr 5 achter elkaar zijn. Als dit veulen een merrie is, sla ik sowieso een jaar over. Als het een hengst is, weet ik echt niet wat ik doe.
Fleuribelle, wat een ontzettend naar bericht
Gefeliciteerd Janine! 
Welkom Nieky!
Leuke merrie! Gave hengst ook!
Welkom Daphara! 
Ach Bamorka, wat klote allemaal
Ik laat Fi ook in september scannen, tegelijkertijd met de eerste enting van Blue en I z'n jaarlijkse enting. Ergens tweede helft van september.
Welkom Chantal! 
Ooooo LaDonna, wat balen zeg.. Je hebt er zo veel voor gedaan
MukiwaCobs, o wat rot is dat
Zijn ze niet goed voor hem?