Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
hoef nog niet te stressen dus haha. Manda schreef:Ik heb ergens gelezen dat je de moeder op de dag van de bevalling ook het beste al kan ontwormen. Doen jullie dat ook? Ik heb dat nog niet gedaan maar ligt wel klaar voor als ik uitgezocht heb of dat echt nu al moet of ook pas als het veulen bij 10 dagen ontwormd wordt.
, altijd met parasieten
, 1keer op een jaar krijgt ze zelfs een prik in de spieren en nog is ze niet wormvrij en meer dan 4-5keer ontwormen mag ik niet van DA, zou heel slecht zijn voor de lever.
Robynn schreef:Ik zag een testje voorbij komen.
Je kan de test het beste meteen na 20 seconden tot een minuut aflezen. Als hij nog nat is zeg maar. Als de test indroogt is hij namelijk donkerder. De test op de foto is al gedroogd en daardoor dus niet meer af te lezen voor ons (of voor jezelf. Na een kwartier slaat hij helemaal wit uit, dus dan is hij zeker niet meer betrouwbaar
Dus morgenochtend is ze de eerste, nu eerst genieten van mijn lekkere bedje, nu het nog kan...
straks de wekker weer om te checken.
het doet haar ook echt zeer. Gelukkig is ze braaf en mag ik er wel aankomen.maar fijn vindt ze het niet. Ik test dus ook even geen ph nu. Doe ik haar geen plezier mee
.

!!!!!!!