Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Tara_13 schreef:Mijn dierenarts heeft het afgeraden om te dekken in de veulen hengstigheid. Ik heb haar na 21 dagen hengstig gespoten. Dit heb ik gedaan omdat ze zich niet hengstig toont, ze wordt gedekt met puur sperma, dus moet naar de hengst en ik wilde mijn merrie en veulen niet weer 3 weken kwijt zijn, omdat het moeilijk te gokken is wanneer ze hengstig is.
Ik heb stiekem al wel een beetje zitten kijken naar een volgende hengst. Mij lijkt arezzo vdl wel iets, maar echt zeker ben ik er nog niet van. Ik ga in februari sowieso naar de kwpn hengstenkeuring kijken!
Dustinlover schreef:Knappe Peppie hierbovenen nog meer mooie buikjes voorbij zien komen.
Mijn Kwpner is niet drachtig nee, heb haar toen ook niet helemaal goed afgedekt omdat ik het te laat vond worden dus volgend jaar zien we wel weer
Ik krijg nu 4 veulens als alles goed loopt dus dat is ook wel voldoende haha. Voor volgend jaar ben ik er nog niet helemaal uit, Bo gaat wel weer terug onder Benjamin en word dan verkocht denk ik. Vetje zou eventueel ook een mooie combi zijn met Benjamin en dan heb ik nog Lucky en Empty, daar moet ik nog wat voor gaan verzinnen