Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Snoevie schreef:ik merk normaal nooit iets van de hengstigheid,en het was niet heel heftig,maar ja toch even die staart en plassen........
de dierenarts vond de 3 maanden scan al een beetje overdreven,dus ik durf nu al helemaal niet opnieuw te bellen......
Snoevie schreef:wee foal,kan je daar ook aankomen buiten de dierenarts om,of kan je ook op een andere manier checken of ze nog drachtig is
gr_roos: nee ik merk geen veranderingen,en mocht ze niet meer drachtig zijn,laat ik haar inderdaad ook niet meer dekken. dan zal het volgend jaar weer worden
Snoevie schreef:wee foal,kan je daar ook aankomen buiten de dierenarts om,of kan je ook op een andere manier checken of ze nog drachtig is
gr_roos: nee ik merk geen veranderingen,en mocht ze niet meer drachtig zijn,laat ik haar inderdaad ook niet meer dekken. dan zal het volgend jaar weer worden
Anike schreef:Snoevie schreef:wee foal,kan je daar ook aankomen buiten de dierenarts om,of kan je ook op een andere manier checken of ze nog drachtig is
http://www.uhg-shop.nl/?Lng=nl&PageID=3 ... ProdID=228
Edit:
Is wle momenteel uitverkocht lees ik net...