Ik heb het met verschillende veeartsen erover gehad en de meningen verschillen over de risico's voor een volgende keer.
Ik zorg er uiteraard wel voor dat ik oxytocine in huis heb zodat we dat preventief al kunnen spuiten eventueel

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Denk eigenlijk dat als ze weer zoveel pijn aangeeft, dat ik liever eerder de DA bel.
 Denk eigenlijk dat als ze weer zoveel pijn aangeeft, dat ik liever eerder de DA bel.                                                         

Maar hij heeft eerder veulens gehad en heel veel kalfjes!
 Maar hij heeft eerder veulens gehad en heel veel kalfjes!                                                         

BA hadden we op mijn en zijn telefoon staan. Ik woonde er toen nog niet bij, hij wel.
 BA hadden we op mijn en zijn telefoon staan. Ik woonde er toen nog niet bij, hij wel. Ja dan schiet zo'n alarm natuulijk niet op
 Ja dan schiet zo'n alarm natuulijk niet op  

En zo lekker nuchter!
 En zo lekker nuchter! 

vanessakusje schreef:18 dagen kunnen ze zien of t een tweeling is. Bij 16 dagen weet je zeker of je paard drachtig is. Vanaf 24 a 25 dagen kan je t hartje zien kloppen geloof ik.