Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Angeltjuhhhh schreef:Kan ik me wel iets bij voorstellen Marije....
Ennu mamasnoopy de nieuwe mensen zo van rond 2 weken geleden zijn ook wel leuk toch?
MarijeR schreef:Oh ja van Falkenhorst![]()
Wat een stress was dat...
Angeltjuhhhh schreef:red bag en dummy? Dit begrijpt de leek onder ons niet meer
ThePast03 schreef:Gestüt Falkenhorst inderdaad. Iedereen in de stress behalve de merrie en de eigenaar.
Wat ook enorm indruk op me heeft gemaakt was de eerste red bag delivery die ik gezien heb. Was bij Ellis Quarters, super mooi voshengstje wat dus een dummy veulen bleek te zijn en het niet overleefd heeft.
Heb wat dat betreft een hoop geleerd in die vijf jaar.
MarijeR schreef:Ik weet ook nog dat ik Angie van J&A Farms toen heb gebeld dat Carla aan het bevallen was. Ze waren toen in een andere stal bezig met Brandi dacht ik en toen ging Carla onverwachts. Was ook een red bag en later is het veulen in de kliniek overleden...
Die Brandi is trouwens de Brandi die nu bij Heather staat en vandaag dat onverwachte veulen in de wei had.
Had het er nog met Heather over dat we die eerder ook op de cam hadden gezien en dan is het toch leuk om zo'n merrie in het echt te zien
En leerzaam is het zeker
MarijeR schreef:In '04 had ik er ook eentje met een red bag, veulen heeft er toen gelukkig niets aan over gehouden.
Wat me ook altijd is bijgebleven is toen met Vlekje van Ellebelle, dat was ook zo vreselijk sneu...
Maar goed, nu ga ik toch echt op bed. Volgens mij al weer een uur later dan gepland. Komt ook altijd door die cams