haha Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
haha
Duurt niet zo heel lang meer nu.
ik vind de tijd ook nog best wel snel gaan... nog drie maanden... nou over 2.5 maanden wordt t al spannend... owee als ze op zich laat wachten en pas halverwege april bevalt
Hollybolly schreef:dan gaan wij samen stressen pauk. en suepergirl..pauk 5 en ik 2 aprilik vind de tijd ook nog best wel snel gaan... nog drie maanden... nou over 2.5 maanden wordt t al spannend... owee als ze op zich laat wachten en pas halverwege april bevalt

Alleen die datum is wat minder snugger uitgekozen 

Ik denk dat ik er vanavond maar weer eens op kruip, eens zien of ze nog zin heeft. En anders ga ik voorlopig nog door met het werken in tuig en het slepen. Krijgt ze toch nog wat gerichte beweging. Ik ben er van overtuigd dat Fayette zelf wel aangeeft als ze echt geen zin meer heeft.
Ik kwam ze gisterenavond nog even avondhooi geven (tegen een uur of 11) en Flet lag lekker te
Maar als ik kom komt ze altijd overeind (zo flauw..). Van die actie en dat beeb waarschijnlijk of wakker was geworden of ergens op lag te drukken moest ze nogal zwaar ademhalen. Maar een keer tijdens het uitademen zag ik opeens bij haar linkerflank 3 keer snel achter elkaar haar flank omhoog komen
En dat was dus niet van Fayette zelf
Ik emotionele geval kreeg er natuurlijk gelijk weer natte oogjes van 
(fijn als je eigenlijk moet beginnen met de maandafsluiting...)
@ suepergirl, wow wij zijn dan dicht bij mekaar, jij ik en pauk...

hoe wou je dat doen, omkopen
haha

Nee, als ik dan toch echt eisen mag stellen dan graag op 27 april
Is de geboortedatum van mijn oude, ondertussen helaas overleden, verzorgpaard Pepper
Aangezien Beeb deels vernoemd zal worden naar Pepper zal dat wel een mooie toevalstreffer zijn

Er waren wat beschadigingen aan de diepe buiger en in de buurt van de sesambeentjes (voor degene die dat wat zegt
)
hij is al 3 weken niet getraint, maar als hij nu super loopt, dan doe ik wel mee