Wij gaan nu ook de 3e ronde in. Vanmorgen gescand en baarmoeder was hengstig, maar nog niet zover. Ik heb haar ook nog niet hengstig gezien. Er was 1 ei wat groter, dus dat is gunstig. Maandagochtend weer terugkomen en dan misschien in de middag insemineren.
Imaginaerum
Geplaatst: 04-07-20 09:58
Succes, angelpam! Iemand een idee of er in het noorden ook wordt gescand op geslacht en tegen wat voor tarieven? Libera, jij zit in Amerika toch? Is scannen op geslacht gebruikelijk bij jullie? Al_Zawraa, geweldig zo'n siƫsta van schimmeltjes! Muronia, wat jammer zeg.. Je hebt er alles aan gedaan in ieder geval. Gelukkig heb je wel een veulentje om naar uit te kijken in 2021, wat mooi dat dit je vierde generatie zal zijn! Paintedtwice, de tijd vliegt.. Hoop dat het meezit. Succes, Quir! Ik duim voor jullie, Mer1980, Nicky1963, LaDonna75, Renske_W en de rest die ik mogelijk vergeten ben. Riv_Q, van harte gefeliciteerd! Salatiga1995, oei, wat zuur van de zwelling op haar pees.. Hoop dat het meevalt!
Nog bedankt voor de felicitaties trouwens. Wij zitten nu op dag 24, ben benieuwd of het er nog zit. Mijn merrie laat zoals altijd niets blijken in haar gedrag. Volgende week maandag (dag 32) scannen op een hartje. Kan het nog steeds ergens niet geloven dat het eindelijk gelukt is om haar drachtig te krijgen.
Ben jaloers op iedereen die al zo ver is maar ben voor nu even heel blij dat het uberhaupt gelukt is
Merrie en veulen opgehaald, ging super makkelijk allemaal. Wel wat stress nu bij mijn net drachtige merrie, rent steeds boos naar het draadje, hopelijk went het snel.
Tuurlijk is het heel jammer allemaal, maar ik ben ergens wel heel opgelucht dat de hele stressboel nu voorbij is. En kijk nou hoe blij ze allemaal zijn dat ze weer thuis is!