Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Fotsy schreef:Al bekomen Cynthia?
Een ego gisternnacht ook paar jaar van mijn leven weg, was hier verschrikkelijk weer geweest en we hadden een feestje, dus ik haal savond paarden binnen, zie ik Olaf mijn jaarling pony huiveren en schudden en was helemaal koud, hij begon dan te paniekeren en kreeg er nog koliek bij, da uit bed gebeld en om 1uur in de nacht sta ik rondjes te stappen met pony met twee dekens op. Da heeft hem 2 infusen moeten geven en toen knapte hij langzaam weer op. Jeetje er ging vanalles door mijn hoofd. Ik was er echt niet klaar voor om afscheid te nemen. Gelukkig gaat hij de goeie kant op en loopt alleen nog wat stijf op achterhand. Het kan zo snel gaan. Pfff altijd zorgen
Crines schreef:Oeps, een transgendermerrie zo te zien idd![]()
![]()
Ik haak hier even terug in als jullie het niet erg vinden?
Ik ben er een hele tijd tussenuit geweest omdat ik één van mijn merries heel onverwachts verloren benZe liet haar toen 10 weken oude veulen achter waar ik ook heel wat zorgen heb mee gehad omdat die absoluut geen melk meer wilde drinken en heel erg droevig was.
Nu doet hij het gelukkig terug goed en gaat het met mij ook weer een stukje beter.
Goed genoeg om weer een beetje naar de toekomst te durven kijken.
Imperiosa is nog steeds niet gedekt voor 2017. Maar misschien gebeurt dat toch nog.
Ik had de hoop voor veulens in 2017 al wat opgegeven, maar nu komt er een opportuniteit om het hoekje loeren die ik helemaal niet verwacht had.
Heel mss dus toch nog 2017 veulen (s) hier
![]()
Ik hou jullie op de hoogte en lees terwijl gezellig terug mee
Crines schreef:Haha ok danEr is helemaal niets te melden, heel saai, blablabla. Voila
Fotsy schreef:Dekkende merrie's oeie die draagt een hengstje dan?
Crines schreef:Haha ok danEr is helemaal niets te melden, heel saai, blablabla. Voila