Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Misschien ook geen wonder als je moeder als een dwaas het land op en neer vliegt in een dolle bui.

Hebben meer merries daar last van?
? Haha
Wellicht dat ze op het eerste gezicht wel op elkaar lijken, hahaha.

En misschien binnenkort wel weer een goedgekeurde zoon, gezien ze toch alleen maar hengstveulens brengt.
Nathalie is overigens niet van mij, maar ken de pony's door en door, kom er al ruim 15 jaar op stal, dus alles wat vanaf toen geboren is ken ik zo'n beetje wel en alles wat blijft krijg ik elke dag in handen. Heaven heb ik 4,5 jaar gekregen van de fokker en dus tevens m'n stalbaas, als dank voor alles wat ik er al die tijd al heb gedaan.

alleen moet het proberen zo te houden met de winter enzo..
Ik ben verliefd geworden op dat land en wil graag weer een keer terug, mooie natuur, fijne sfeer en goed eten.

Heaven is opzich niet snel vervelend met aanrakingen, dus denk dat ze het allemaal wel best vind. Maargoed, kan me voorstellen dat het met een veulen altijd nog anders is, als er na de bevalling zoveel spanning op een uier staat.

Is al m'n derde paar voor deze winter, normaal koop ik niet eens speciaal voor de winter schoenen.
Maargoed, ik wilde ze sowieso al hebben en nu waren ze ook nog in de uitverkoop!