Maar snap je wel hoor... alles wat mijn vriend aandraagt vind ik vaak ook niks... (andersom overigens ook hoor). je eigen idee vind je toch vaak het beste.
Vorig jaar had ik geen namen bedacht van te voren. Maar dat was toch niet echt een succes. Ik kon echt geen namen verzinnen! Brynn heeft haar 1e naam pas gekregen toen ze al 2 maanden oud was. (Niet haar roepnaam. ) Dit jaar gaan we dus maar wat eerder beginnen. Scheelt wat gedoe na de geboorte. Maar daar begin ik ECHT nog niet mee. Eerst maar eens de pups! Onze hond begint al heel dik te worden. (nog 2 weken)
Merrienamen zijn hier onbetwist, daar hoeft niet over nagedacht te worden. Dit is het eerste jaar dat ik al een hengstennaam in mijn hoofd heb voor bij 1 van de merries, die past gewoon leuk bij de naam van moeder en merrieveulen. Merrie Idorine, merrieveulen wordt dan Edorine, voor de hengstennaam van 3 lettergrepen moet je LOTR fan zijn
Hiboune: wat zonde joh! Maar idd wel mee komen kletsen hier hoor, je hoort er gewoon bij
ik wil graag dat mijn merrie met 4 maanden nog opgevoeld word... maar mijn moeder vind dat ik maar gewoon moet wachten totdat er wat uit komt... maarja dan gaat ze ook onnodig merriebrok krijgen mocht ze het veulen verstoten heb ben... wat denken jullie doorzeurenotdat ze wel opgevoeld word
Je merkt wel aan je merrie denk of ze drachtig is? Ik heb eigenlijk geen twijfels meer. Veearts komt in oktober nog enten, en wilde hem dan eerst vragen even op te voelen. Maar denk niet dat het nodig is. Merriebrok ga ik waarschijnlijk niet voeren, maar kan ik altijd nog bedenken.
ja dit is voor mij de eerste keer dat ik een veuletje fok dus het is allenmaal nieuw voor me...
ik merk dat ze heel knuffelig en vriemelig is... ook telkens als ze me ziet komt ze naar me toe 9wat ze voorheen nooit dee) ze is minder eigenweis met rijden (of soms juist heel erg) Ze kan ook heel kribbig zijn. Ze was eigenlijk altijd een beetje afstandelijk maar nu is het heel verschillend. over het algemaan heel erg lief en knuffelig. Wat ze normaal dus ook niet is...