Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
MarijeR schreef:Ik weet nog dat ik in '01/'02 nog met een telefoonlijn in moest bellen en de merries dus maar om de zoveel tijd kon bekijken omdat het anders te duur werd. En natuurlijk waren er toen alleen nog maar de popup cams
Maysie schreef:Wat was dat dan een pop cam? Of is dit nou een hele domme vraag![]()
MarijeR schreef:Toch had het wel wat hoor, vooral die teksten op de popup cams, dat mis ik wel met de streaming cams
MarijeR schreef:Ik weet nog dat ik in '01/'02 nog met een telefoonlijn in moest bellen en de merries dus maar om de zoveel tijd kon bekijken omdat het anders te duur werd. En natuurlijk waren er toen alleen nog maar de popup cams
ThePast03 schreef:MarijeR schreef:Toch had het wel wat hoor, vooral die teksten op de popup cams, dat mis ik wel met de streaming cams
Ja die teksten waren vaak hilarisch
Schiet me nu spontaan zo'n mini in gedachte: Honey als het goed is, volgens mij stonden daar altijd schitterende teksten onder.
Angeltjuhhhh schreef:ok Leek vraag....: Wat voor geluid maakt een merrie tijdens het veulenen?
MarijeR schreef:Was Honey niet van FNB Ranch? Die we maar hamstertje hadden gedoopt
Met Franny die ik nog een keer wakker heb gebeld?
En Betty en Macy...
ThePast03 schreef:MarijeR schreef:Was Honey niet van FNB Ranch? Die we maar hamstertje hadden gedoopt
Met Franny die ik nog een keer wakker heb gebeld?
En Betty en Macy...
Inderdaad hamstertje noemde we die![]()
Betty en Macy waren een stel apart.
Kan me ook een nacht herinneren waar ik samen met nog wat boksters een hele Duitse plaats hebben afgebeld omdat een merrie lag te bevallen en er niemand bij was.
Uiteindelijk bleek de fokster gewoon op de bank te slapen en gewoon door de telefoon heen te slapen.