Maar eerst:
@Phiabink: Gaat het nu niet wat ver? HM heeft wel erg veel eisen nu hoor

@Fnanne: Leuk je weblog!! Als je wilt kan ik heb er wel bij die van Sim als link bijzetten?
@Sjen, gewoon luisteren naar je merie, als ze er nog zin in heeft hoef je nog niet te gaan afbouwen hoor! Dat verschilt gewoon erg per merrie.
@Loolapelooza: Zo! Das al een flink verschil in uier!! Het schiet op

@Vrijalover: gemiddeld is 4-6 weken voor de uier om te beginnen. Sim zit nu bijna op de 5 weken sinds dat ze wat uier heeft

@Marije: Gemeen dat dat uier savonds weer weg is he

@Phiabink: Gestressed??

Ik ken het helemaal! Ik kan me haast nergens meer op concentreren en kan alleen aan veulen denken!
@Marije: Die van Sim zijn ook zo heerlijk ongelijk! Maar ook wat betreft melk eruit halen zijn ze anders, uit de linker spuit het, uit de rechter krijg ik alleen hele dikke druppels

@Kitty: Fijn dat het zo opgelost is en je iets hebt kunnen vinden met wieland! Ja, z'n binnebak ga je zekeer wel missen! Dat is wel balen, hopelijk hebben we een mooie zomer

@Iedereen:
Sim was gisteren weer wat onrustig, ze zwiepte zelfs met haar staart (doet ze echt NOOIT) en trapte af en toe naar haar buik tijdens het eten. Haar uier was vanmorgen wat voller, vooral die aderen zijn nu nog meer opgezet. Maar haar uier is nog steeds niet strak, dus ik verwacht dat het nog wat meer moet vullen.

Hier zie je die aderen heel goed, deze foto is zonder flits, die hierboven met flits. Zonder flits lijkt het uier nog groter, met klijkt het kleiner