@knolselder: ooo die maakt het spannend hoor!! Komt het eerste bokveulen van het jaar binnenkort piepen. Hopelijk vannacht. Die buik ook
mirjamalvaro: Echt zo makkelijk dat je maar 1 dag moet onthouden voor 3 paarden. Ze zien er goed uit!!
xnienkevita: Wat een mooi buikje heeft ze al zeg.
nieky1993: hier het zelfde probleem. Maar wel heel blij met de sneeuw. Ze zien er ook heel goed uit!
EllyC: ik kreeg de deze week doorgestuurd van een vriendin. Ik dacht echt ja dat is zoo waar.
AM_Horses: ooo bijna aan die veilige datum. Nog een klein duwtje. Zoo benieuwd wat zij aan het bakken is.
Hier ook sneeuw foto's! speciaal naar stal geweest hier voor. Normaal is het de enigste dag dat ik niet ga. Maar ja. We hebben als kleine kinderen van de berg afgesleed haha. Was weer eens leuk.
EllyC Die kreeg ik idd ook al doorgestuurd van een vriendin
Knolselder wat fijn dat je examen van gisteren goed ging. Hopelijk Die van vandaag ook? Desi maakt het spannend . Eerste veulen van het topic komt eraan heb je morgen ook examen of heeft ze een mooi moment gekozen als ze moet bevallen?
Am_horse Wild thing ziet er ook super zwaar uit. Ze is er ook vroeg bij met vocht vasthouden. Is ze daar altijd vroeg mee of nu vroeger?
Dais Je kunt zeker nog gezellig mee lezen en praten. Ga je nog opnieuw proberen denk je? Wel fijn dat ze het zo goed doet na het verwerpen.
Mirjamalvaro Je dames zien er goed uit. Die 2de merrie wilt graag bont zijn zo te zien
AnsoDM leuke foto's. Jouw merrie heeft op korte tijd een flinke buik gekregen. Super leuk om te zien.
Morgen geen examen, dus heel mooi moment Ph daalt en melk wordt witter.
Examen vandaag ging redelijk goed. Ze waren vergeten om de automatische score op het multiple choice gedeelte te verbergen na het inleveren. Als het klopt wat ik zag, mag ik er al vanuit gaan dat ik al geslaagd ben voor dit examen(open vraag moet nog beoordeeld worden, maar op dit gedeelte zou ik dus al genoeg gescoord hebben voor heel het vakb )
Voorzichtig gefeliciteerd dan met je examen. Zou fijn zijn Knolselder. Fingers crossed hier dat ze vannacht gaat bevallen.
Hier vanmiddag ook op de slee de helling afgegaan. Voelde me net een klein blij kind De hond snapte er niks van die rende vrolijk mee en was ik beneden dan werd ik besprongen en afgelikt zo van je bent veilig.. daarnaast de dames gepoetst en het veulen was behoorlijk beweeglijk. Leuk om te zien. Had een nieuwe verzorgster voor mijn shet dus zij was aandachtig aan het kijken toen die buik zo bewoog. Vandaag alweer dag 265. Nog 70 dagen tot de uitgerekende datum en 55 dagen tot veilig. Kan niet wachten. Heb er zo’n zin in maar vind het ook zo spannend vooral omdat je verhalen leest en hoort dat je denkt als het maar goed gaat.
AM_Horses
Geplaatst: 17-01-24 22:33
Knolselder. Yeeeh dat ziet er veelbelovend uit
Nieky vocht vast houden kan ik me de laatste drachten niet meer herinneren, ik dacht amper. Maar de eerste dracht bij mij van haar, had ze een hele vochtplaat onder haar buik, zelfs tussen haar voorbenen.
Heerlijk stiekem kind zijn hier niet echt haalbaar met dat mini beetje sneeuw wat daarna ijs is geworden.
Gelijk maar eerste uier foto gemaakt om te vergelijken. Wild begint altijd laat met uier vullen. Uier foto is niet het delen waard maar van onderen deze buik
Nieky wat een genot dat je gebruik mag maken van het land van de buren dan. Heerlijk ook, die sneeuwfoto. Ik kan er ook wel tegenop zien dat alles weer prut is straks. Je merries zien er ontzettend mooi uit.
xnienkevita jouw merrie ziet er ook goed uit!
AM_Horses ik kan me wel voorstellen dat Wild Thing het er zwaar mee heeft. Het veulen heeft wel een riante jacuzzi
Zo lijkt die buik echt enorm Am_Horses. Gister had die dierenarts gekeken en ze had nog normale uiers. Gelukkig mag ik er gewoon aankomen dus doe regelmatig schoonmaken. Hopelijk mag ik er straks ook nog aanzitten als ze vol lopen. Wij wonen in het midden van het land en hebben echt een aardige laag in de tuin liggen en bij het huis hebben we een helling waar je leuk vanaf kan. Misschien dat ik morgen de shet voor de slee zet en effe door de tuin ga of in de wei.