@rensju ze wilde wel kennismaken maken, maar moeders vindt dat nog niet oké en Renske respecteert haar wensen, dus die is heel voorzichtig en houdt gepaste afstand
@knolselder mooie naam!
Janinevv
Geplaatst: 24-05-22 20:35
Polo97 Jaa die lijken op elkaar! Eigenlijk zouden we eens papieren naast elkaar moeten leggen of er wat bekends in zit haha
Edi voegt daad bij het woord...niet op onze bruiloft (21-05-2022) maar mooi 3 daagjes erna, precies op haar uitgerekende datum (11 maand precies) vandaag
Vanavond half 8 een onwijs knap merrieveulen geboren, groot, lijkt donkerbruin of zwart, snebje, wit voetje achter en enkele witte haren op het voorhoofd.
Sarina MK (Daiquiri Royal x Edwina v Rhodium x Democraat)
Hier onveranderd uier, van achter wat gezwollen en open. Ook klemde ze haar staart enorm bij het vlechten. Geen idee of het wat zegt, we wachten weer af..
@rensju idd dit is de eerste keer dat ik haar gelijk samen zet met mijn Fries. Vorig jaar niet gedaan, maar omdat ze nu zo aan elkaar plakten voor de bevalling dacht ik dan laat ik ze bij elkaar en Loes is een supergoede moeder net als vorig jaar. Ze beschermt haar veulen goed. En als ze goed aan elkaar gewend zijn dan mag mijn pony en jaarling (haar veulen van vorig jaar) er ook bij. Mijn ruin (3 jaar) is het veulen van mijn Fries komt zondag apart te staan met mijn nieuwe paard. Dan kunnen die vast vriendjes worden En die worden dan later ook weer toegevoegd aan de kudde. Het scheelt enorm dat de kudde heel stabiel is, dus dat is wel fijn
Zo jammer dat uier nog niet vol is. pH is niet zo heel erg hoog. 328 dagen vandaag
moner
Geplaatst: 24-05-22 22:50
Kim gefeliciteerd met je huwelijk, wat zag je er mooi uit. En zo’n koets met Friezen dat is toch een droom. En dan nog een mooi veulen precies wanneer het uitkomt.
Knolselder wat een naam voor zo’n veulentje, hij is knap
Hier is de tijdelijke rust heel welkom. Zonder gekke vroeggeboren veulens, hopelijk twee weken geen geboortes Onze Nienke wordt al aardig dik
Jaydee_WP
Geplaatst: 24-05-22 23:02
Gefeliciteerd Kim!
Marigold
Geplaatst: 24-05-22 23:14
Prachtig om te zien al die veulens, iedereen met pasgeboren veulen gefeliciteerd! Gelukkig gaat het meestal goed. Heftige ervaring voor de merries maar de pure liefde en het gelukkig zijn met hun veulentje maakt het weer helemaal goed. Grappig dat 1 merrie heel erg schrok van het veulen! Ik zie onderweg ook veel veulentjes in de wei, en het zou kinderachtig zijn om te stoppen om te kijken / te gaan aaien maar soms zou ik het wel willen. Zo’n veulensnoetje is zo aandoenlijk
Ben opgegroeid met een merrie die bij de eigenaar elk jaar een veulentje kreeg. Echt zo mooi was dat! Hoop dat jullie genieten van al die paarden rijkdom.