Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Luna2006 schreef:Ah dankjewel! heb net mijn DA aan de lijn gehad, als ik reactie heb van de mensen komt hij direct een kijkje nemen voor te zien wat we doen, of flessenveulen, of luna het laten adopteren
Luna2006 schreef:heeft er hier iemand ervaring met een merrie die vorig jaar een veulen heeft gehad en dit jaar een pleegveulen zou aannemen? Kunnen ze dat in de gang spuiten opnieuw?
mijn moederhart werd compleet verscheurd.
wow! zag net even je foto's aantal pagina's terug.
) laat staan een piepklein babytje.. Ik was ook bang dat mijn baby van 6 mnd die griep ook zou krijgen met die hoge koorts maar die is enkel wat verkouden geweest gelukkig.... 
want als je al die veulens zo ziet ♡
Ook voor de merrie is het goed om even te bewegen.Citaat:Ik vroeg het betreft alarm maar dan denk ik ook dat ik voor het halster alarm ga. En er kunnen meerdere nummers op? Ik slaap op stal maar kan dan tenminste echt slapen ipv waken. Maar een back up nummer niet verkeerd zo te horen hihi
Dan kan je niet meer echt slapen haha.
Maar dat was het dan ook wel denk ik. Ze lijkt er redelijk klaar voor te zijn, alleen haar uier kan nog een stuk voller. Dus we wachten het maar af, weekend zou ook wel mooi zijn