Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Je zou toch denken dat die najaarszon niet meer zo fel brandt... Veel beterschap in ieder geval!
thea1978 schreef:Wat een gave foto's!!
Ik heb mijn merrie heel lang niet kunnen rijden door allerlei lichamelijk ongemak bij haar enz. Nu deze week haar nieuwe zadel gekregen en weer langzaam begonnen. Ze heeft heel lang niet durven draven enzo maar nu weer stukjes gedraafd. Werd er emotioneel van. Ik merkte wel dat haar verzachte karakter door haar drachtigheid op dit moment in ons voordeel werkt. Ik zal binnenkort wat foto's maken en proberen er op te zetten.
Az balen zeg van je huis.
En top dat set nog drachtig is of ben ik nu in de war met mausi. Zit op tel en kan niet terug kijken. Althans ik ben niet zo handig hiermee. Hihi
maar Mausi is ook drachtig
en van beide werden foto's geplaatst haha allebei schimmel Arabs. Alleen is Mausi iets meer arab qua uiterlijk (tenminste voor de niet-kenners)
ik wil sowieso graag een fotoshoot met dikke buik volgend jaar
set_elkol schreef:Ben ook benieuwd wie je nog meer gaat fotograferen! er zitten zoveel dikke buikers in het Noordenik wil sowieso graag een fotoshoot met dikke buik volgend jaar
mocht het voor loveslimpie niet haalbaar zijn bij mij langs te komen dan heb ik misschien iemand anders die het wel wilt, die komt in ieder geval als het veulen er is!

Zal haar vragen hoe te bestellen.
Ze heeft was roze op haar neus en door pigment verlies ook roze op d'r oogjes. Kocht het eerste jaar dat ze het land weer op ging een uv-werende kap...madamme wilde hem dus mooi niet op
Stond ik met een keidure kap en pony wiens vlekken helemaal wegtrokken van het gras 

Pigmentverlies had Set ineens bij haar oog maar daarna kwam het ineens terug in zwart gelukkig. verder 1 wit voetje en een snebje maar niet gevoelig, komt misschien omdat haar vachtkleur ook niet echt warmte aantrekt.
. Dat is echt leuk want als ik dan wel eens zoon CD aan het bekijken ben dan is echt hee daar zat die in en daar die. Wat ik zelf heel mooi vind uiteindelijk en dat is niet altijd gemakkelijk om ook echt de sfeer van het drachtig zijn te fotograferen in plaats van een het paard op zijn mooist op de foto te krijgen. De veranderen van merrie die in de eerste instantie op een roze wolk zit maar zodra het einde in zicht komt ze het echt ook zat en dan alles wat er nog tussen zit. En ik heb dan toch het gevoel dat alleen ik dat kan en ook kan zien omdat ze van mij zij en een band met ze heb.
. Ze was hier in de laatste maand van de dracht Pony paradijs.