[HK]Het Dikke Buiken Topic 2012

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Tjinta

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 22:11

Gatver BL dat is vreselijk! Arme Pony. Hopelijk komt ie er aanvaardbaar doorheen. Ik duim ervoor!

inowa ook een naar bericht. Kwam het als donderslag bij heldere hemel... pff stal en wei kwijt. Das echt niet grappig. sterkte.

Verder natuurlijk gefeliciteerd met de mijlpalen... leuk.

Al_Zawraa

Re: [HK]Het Dikke Buiken Topic 2012

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 22:29

BL, wat vreselijk! Ik hoop dat hij er doorheen komt!
Inowa, jeetje wat balen zeg! En dat dat dan ook zo plotseling aangekondigt wordt, pff. Ik hoop dat je snel een ander goed plekje vind.

Muzefee

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 22:47

Hier is het aftellen naar de 200 dagen al begonnen, dat is toch wel een flinke mijlpaal zeg!

Kwam vanavond een super leuke vacature van een dierenwinkel tegen, ben al flink met een brief bezig! Wil voor het veulen geboren is wel echt een vaste baan, momenteel draai ik proef bij de post, maar ik ervaar het bezorgen momenteel als flink geestdodend. Dus blij dat deze vacature voorbij kwam op m'n schermpje! Nu hard duimen! :D

brit1973

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 22:49

Hopelijk succes met je nieuwe baan!

Balou_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-11 00:15

Jeetj Inowa das balen!! Heb je al wat nieuws op het oog??

Muzefee ik duim voor je dat de dierenwinkel dan wat wordt!! Mijn zusje doet dat ook al jaren met plezier!!

Met de pony gaat het al een stuk beter!! (zelfs beter dan gehoopt/verwacht) Hij staat rustig in stal. Baasje was helemaal kapot (arm mens) Toch blijft nu de kans op herhaling flink aanwezig. En de eerste komende dagen zijn nog redelijk kritiek... Vind het zo erg voor pony en baasje...

Daarintegen hebben onze 2 drachtige mutsen weer een hoop goed gemaakt. Beebs hebben zich namelijk goed laten voelen <3

Libertylove

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-11 00:38

BL: Schrikken zeg van het paard van je stalgenootje!!
Is het een oudere pony??

Inowa: Geen goed nieuws zeg!
Dacht dat je er heel veel zelf ook deed??

Balou_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-11 04:37

Thanx allemaal!! Nee Libertylove hij is 15...

Charisma

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-11 08:52

BL: wat naar seg! Hopelijk is hij snel nog meer aan de beterhand, we duimen voor hem!!
Inowa: wat een k*tnieuws seg, zo ineens? Of was er al langer iets op til? Hopelijk vind je snel een oplossing!

Ja, ik ben aan het aftellen voor de 210 dagen Muzefee, das volgende week woensdag, wat gaat ze ineens hard vind ik! Hopelijk snel wat beweging te zien en wat meer buik, ze blijft zo wat hangen nu, hoop dat er niet zo een klein prutske inzit... :o

Talishe

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-11 10:03

Ik heb hetzelfde hera, zeis vandaag 220 dagen, maar ik zie haar niet dikker worden. Ik was ook echt opgelucht toen ik iets voelde bewegen. andere mensen zeggen trouwens wel dat zet dikker wordt, is dat bij jou ook?

Dustinlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-11 11:17

Inowa wat vervelend zeg.. hopelijk heb je al wel iets anders...

BL: dat is niet niks. ben benieuwd hoe het is afgelopen..

Hera en talisha: ik kan zo gauw geen foto vinden, maar ik heb een foto ergens van fab op 9 maanden en dan begin je echt te lachen van die drachtig?? da kan niet :P

noivadapaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-11 11:21

Inowa: wat k*t zeg, het is niet zo dat je je ponies overal zo maar kwijt kunt, brr ben blij dat mijn stukje land gewoon van mezelf is.

BL: Getver, ik hoop dat ie weer een beetje beter wordt maar je blijft angstig denk ik als je zoiets hebt meegemaakt.

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-11 11:24

BL, heb je al wat meer nieuws?

Inowa, dit is oliebol zeg. Moet je weg als de veulens er zijn of als de veulens gespeend worden?

noivadapaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-11 11:24

ow, en voor ik het vergeet voor degene die het leuk lijkt: http://www.barlavento.nu/fotos.html nog wat foto's van onze reis naar Brazilie (alleen dan een zeer kleine selectie van de paarden) Helaas was de koffer wat te klein om een paar mee te nemen :+ .

Charisma

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-11 11:40

Ja, mijn vriendinnen vinden haar wel dik worden, die zien haar niet zo dikwijls als ik zonder deken natuurlijk.
Maar ze is maiden, dus had geen hele dikke buik verwacht, maar toch iets meer als nu... :o
Ja, ik had ook op beweging al gehoopt, maar nog niks, de kleine verrekt het :D wel krijgt ze lichtjes uier, dus das wel een goed teken. De DA was nog geweest voor haar rhinospuit en die zei dat ze er toch nog zwanger uitzag, hij wou haar niet pesten met nog eens op te voelen... dus ik neem aan dat het er nog gewoon inzit en alles oke is.
DL: ja, vorig jaar hadden we ook een merrie waar je niks aan zag, die was ook maiden, maar het beebje wat daar uitkwam, was zo klein en schriel dat het zielig was... gelukkig had hij heel veel karakter en is nu een mooi veulen geworden... maar ik hoop toch dat mijn beebje een beetje sterker is als het komt! :o

Balou_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-11 12:32

@ Neonlight: Met de pony gaat het verbazingwekkend goed, maar het blijft spannend nu... Het Kereltje doet zijn best ;-) We blijven hier allemaal alert :-)

Charisma

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-11 12:39

+:)+ we duimen BL!

Charisma

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-11 12:41

Noiva: daar zou ik er ook wel een paar van willen meenemen, wat een mooie beesten zitten daartussen seg! :9

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-11 13:12

Mooie paarden zeg. Waar in Brazilie was dit?

Muzefee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-11 16:36

Bedankt voor de succeswensen. Vanavond maak ik de brief af en ik hoop enorm dat ze me uitnodigen!

BL, wat fijn dat het naar omstandigheden goed gaat met de pony. :)

Ik zal zo weer naar mijn drachtige draak. :D Gisteren was ze weer flink in een 'even kijken hoe ver ik kan gaan' bui. :+ Vaak heeft ze wel haar 5 minuten nodig, maar gisteren was het toch wat langer. :+ Ben wel blij met karakter hoor, zo'n 'dooie' is mij niks. :')

Dustinlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-11 16:44

Hoop het voor je muzefee.. Ik zat in het zelfde schuitje.. had een super leuke baan als honden uitlater en betaalde ook nog eens goed en het belangrijkste ik had het enorm naar me zin.. helaas werd mijn contract niet verlengt na de 2e keer en zeiden ze dat ik minder passie voor honden had als onze inval collega die nu dus mijn baan heeft.. Ik was het er totaal niet mee eens en baal er tot de dag van vandaag nog steeds van.. Ook klanten snapte het niet, maar gelukkig zie ik nog best veel klanten en hun honden natuurlijk :)

Nu ben ik gisteren aangenomen voor huishoudelijke dienst, dus hebben we in ieder geval iets wat geld binnen brengt.. En dat moet ook wel aangezien ik nogal wat pony's heb staan :P

kyrkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-11 16:45

@dustinlover maar jullie handelen toch met die pony's?

Muzefee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-11 16:47

Klopt, je moet wel iets inderdaad! Het is wel bar en boos hier in het noorden helaas, maar moet het hier toch doen, ben niet van plan te verhuizen. :) Maar zou mooi zijn als ik in mijn proeftijd nu nog wat anders vind, dan kan ik elk moment beginnen.

Fijn dat je dan weer wat hebt!

noivadapaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-11 16:47

Muzefee: succes met de sollicitatie! (en met je draak)

We zijn in Minas Gerais geweest, ter hoogte van Rio de Janeiro en rondom Belo Horizonte.
We zeiden vaak wel dat ie wel bij ons mocht staan maar daar moet je soms ook mee oppassen: de laatste nam het wel erg letterlijk, die wilde haar hengsten verkopen dus oa Original is te koop (ach en we zijn zo'n mooi stel samen! :P )

Tja, de prijzen om te importeren zijn wel erg hoog en de prijzen voor de paarden hier zijn niet zodanig dat je paarden kunt importeren, hier verkopen en dan er nog wat aan over te houden. Aan de andere kant gaat straks het BTW tarief omhoog dus kan ik het beter nu nog doen, moet ik alleen manlief meekrijgen :')

Eilinora

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-11 17:44

ik moet weg als de veulens geboren zijn,dus heb dan 5 pony,s te verhuizen aangezien ik de 1,5 jarige ook nog heb.
ze wilden het land nu zelf ergens voor gebruiken,waarvoor weet ik niet precies.

er is hier wel het een en ander en wil graag proberen om het zo snel mogelijk te regelen maar het is maar afwachten of de mensen wel willen verhuren.

en ja,er staat nog 1,66 hectare land met hekwerk en grote schuur met 3 ponystallen en 1 grote loopstal(waar je zo,n 2 a 3 welsh a veulens in kwijt kunt) en met opslagruimte te koop maar dat is zo verschrikkelijk duur en ik kan gewoonweg niet kopen.

Muzefee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-11 18:53

Kan je het niet huren? Geen idee of dat mogelijk is... Mooi vervelend is het wel dat je dan weg moet.

Mag wel in m'n handjes knijpen dat ik hier zo'n super plek heb. Gelukkig realiseer ik me dat elke dag weer. :)