Owjah en stofzuigen.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Maar nu met die avonddiensten ben ik rond middernacht thuis, dus ik vermaak me wel. Maseike schreef:@ manueeltje.
Ow schei uit zeg, ik zit er nog midden in he, heb nog een kind van 1 jaar hier lopen.
Wel erg leuk ding mijn meissie, daar niet van.
manueeltje84 schreef:Maseike schreef:@ manueeltje.
Ow schei uit zeg, ik zit er nog midden in he, heb nog een kind van 1 jaar hier lopen.
Wel erg leuk ding mijn meissie, daar niet van.
Ben blij dat ik jou niet ben![]()
![]()
Ik vindt 1tje meer dan genoeg, die telt af en toen al voor 10 pfff
Maar het is ook wel weer leuk hoor, zeker deze leeftijd, ze wordt echt lekker wijs en krijgt een eigen willetje.
dus die zit in zo,n leeftijd pfffffff
. Echt wat een pech. Zo'n mooi, klein meisje. Dat ze maar zo kort van haar leven heeft kunnen genieten..
. Ik hoop dat Paulien er snel een beetje overheen is.
Totdat we op het land kwamen, ik deed haar halstertje af, en ze plofte direct neer. Wij vroegen ons al af wat er aan de hand was, maar er was niets, de kleine dame wilde gewoon zien wat er op de grond lag
Ze heeft het ook niet eerst staand proberen te bekijken, nee ze plofte direct neer. Ze wist blijkbaar al dat ze er staand toch niet bij kon. Ze is nu al ontzettend slim, en brutaal, ze heeft vanmiddag Aziza meerdere keren geschopt, een paar keer zo hard dat Aziza terug schopte (niet raak).
Ze hebben de laatste dagen al een uur of 6 per dag buiten gestaan, hoop dat het weer de komende tijd ook nog een beetje goed blijft.
En dat verhaal van die sneeuw
. Ik kan me voorstellen dat je er ontzettend van geniet!
joto houdt de moed erin! paulien heeft je nu extraextra nodig maar straks de andere dametjes ook!! nogmaals sterkte, en succes morgen met ophalen!
, weet alleen niet bij hoeveel peerden een universele goedkoper is..) miszlisanne schreef:angwask ook weerjoto houdt de moed erin! paulien heeft je nu extraextra nodig maar straks de andere dametjes ook!! nogmaals sterkte, en succes morgen met ophalen!
haha maseike gaat aan de drank, heet dat voordrinken op je nachtwijntjes in de kantine?
@manuela start jij met universele startkaart of gewoon elke x per paard (paarden wisselen nogal bij jou, weet alleen niet bij hoeveel peerden een universele goedkoper is..)