Ik denk niet dat er vliegen zitten. Die beginnen net een beetje te komen en de zon is al onder. Ik denk dat ze last van haar buik heeft.
Haar melk was vanmiddag witter als gisteren, toen was hij wat wateriger. Verder heb ik haar na het binnen zetten met rust gelaten, dus ik weet niet hoe ze er nu bij staat. Als ik telkens ga kijken bevalt ze nooit.
Ja heerlijk zo die laptop op de bank Puzzel GO GO GO hahaha ik kijk dat veulen eruit straks!
Maar als ze zo onrustig is... tja ik gok toch wel een beetje op vannacht hoor!
mylittlejoy
Geplaatst: 24-04-09 21:30
gem schreef:
Noon kan zich elke keer weer zo opwinden als er een ander paard langsloopt, dat ik steeds denk: "en NU schiet die kurk van haar champagnefles af".
Ik ging me ook zorgen maken, want ze was nu wel erg druk. Dus ik heb even gebeld....ze waren met een merrie met veulen voorbij aan het lopen. Ze zijn even verzocht ergens anders te wandelen, die korte rondjes in d'r stal hoeven van mij niet!
Puzzel wordt toch wel steeds een beetje meer onrustiger....of komrt daar de baas..
maroes
Geplaatst: 24-04-09 21:39
Kijk en ik zie ook Fagan..leuk!
Kimmes
Geplaatst: 24-04-09 21:40
Ik ben onderwijl X-factor aan het kijken.
Ze verwachten dat deze ook binnen afzienbare tijd gaat bevallen: http://www.marestare.com/cam.php?alias=hunterridge Ze is erg onrustig en eigenaresse denkt dat ze gaat bevallen. Ik zou zeggen dat er buiten iets spannend gebeurt of dat ze naar buiten wil. We zullen zien
Ik begin er stilaan overtuigd van te raken dat Puzzel gaat vanavond.
Haar baasje en mijn moeder zijn bij de vergadering van het stamboek.. Ik zit te twijfelen of ik zal bellen of ze terug moeten komen. Het kan ook nog wel even duren, Puzzel heeft dit gedrag vorig jaar echt een paar uur vol gehouden.
maroes
Geplaatst: 24-04-09 21:44
Ik heb haar ook aangezet, bedankt Kimmes voor de link! Maar ze lijkt inderdaad naar buiten te willen.