Welkom terug marijeR

Wordt rustig volgend jaar voor jou met waarschijnlijk maar 1 merrie die moet veulenen.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
vanessakusje schreef:marrlinde zou dichtzetten helpen? Ulphi werd eerst door dap bodegraven goed bevonden maar nadat ze 2 x niet drachtig was (waarvan 1 x wel geweest is) is ze naar de hengstenhouder gegaan, en die dierenarts gaf aan dat ze wel een heel klein beetje lucht zoog, (omdat euforia waarschijnlijk een groot veulen was) hij heeft haar voor de zekerheid dichtgezet en nu is ze mooi drachtig! Tenminste, was ze 3 wk geleden ik hoop nu nog.. over 4 wk weer scannen.
miszlisanne schreef:balen mabon! hoop dat het nu pakt!!
enne balen marrlinde!
marije wat een rust 1 veulen!
bij mij op stal zijn nog 2 andere drachtig, dus een trio volgend jaar! alleen nobs is 2 maanden eerder uitgerekend dan die andere 2![]()
vraagje over die verzekeringen he, ik zat ff te kijken, nobs zit bij hippo zorg alleen daar hebben ze een verzekering vanaf maand 4 in dracht tot 7 dagen na de geboorte (en dan moet ie een 'volwassen' verzekering in) en die van EFO las ik dat die is vanaf maand 8 in dracht tot maand 4 als veulen. dat is toch veel relaxter?? alleen uhh ik had efo gemaild of het uitmaakt dat mijn bolle bij hippo zorg zit en of het veulen dan wel bij EFO kan..
wat vinden jullie, wat denken jullie(om ff deels offtopic te gaan)