Kom me ook maar eens melden hier. Volgend jaar hopenlijk 4 minibaby´s hier, gister is Nomi ook drachtig gescanned maar die is verkocht dus tel ik niet meer mee voor bij mij dan.
June is weer gedekt met Armani, verwacht ik rond 16 april Chanel is voor het eerst drachtig ook van Armani, verwacht 25 april Daisy is drachtig van de perlino Victory, verwacht 11 mei En Dance was als het goed is al drachtig maar was een week of 6 terug ineens koliekerig en na 10 dagen dus ook weer hengstig dus dan weet je het wel. Gelukkig was Dobby er nog, wilde namelijk graag haar dekken met hem, dus is weer gedekt en niet meer hengstig gezien. Dus Dance x champagne Dobby, verwacht ik 18 juli
helaas helaas mag ik mij niet hier melden voor hiba.. ze is vandaag gescanned en helaas weer niet drachtig.. ze is vanaf mei iedere keer gedekt..maar mocht helaas niet zo zijn!
ik heb voor een hengstveulen al een naam klaar liggen. en voor een merrieveulen heb ik er 2. maar kan zo zijn dat ik weer verander als het geboren is. Er komt sowieso IT's voor (van mijn nickname, en het ziijn de namen van Ivy & Toeter mijn 2 eerste eigen pony's)
Ik heb wel een lijstje inderdaad waar ik elke keer leuke namen die ik tegen kom of me te binnen schieten opzet. Kiezen doe ik denk ik pas als het veulentje er is om te zien wat er het beste bij het veulentje past
gefeliciteerd met de mijlpalen, en heb ook weer wat leuek foto's gezien. welkom terug marlijn! echt balen hiboune... ik weet de naam al voor merrie en hengst hetzelfde