monique4 schreef:@Amanake, leuke hengst zeg![]()
@Suelza, ja, mijn merrie plast ook meer als anders, ook op de raarste plekken waar ze het anders niet deed, zoals bv onder de les
Oh nee, die van mij plast vooralsnog niet tijdens het rijden. Maar ze plast heel veel in de stal. Van een heel schoon paard, is ze, sinds haar dracht, naar een paard gegaan die in 2 dagen tijd een zwembad van haar stal kan maken...

dan is ze nog netjes.... Sjanty heeft elke ochtend een heel zwembad in de stal, en dan staat ze er 'maar' bijna 12 uur in...
toen moest ik ook vaker plassen, wel niet zoveel als mijn merrie hihihi, maar toch

)
vind het zo zonde om ze al van de wei af te halen, hopelijk raakt het toch droger, kunnen ze nog wat genieten op de wei.
alles behalve ideaal, maar het is even niet anders.
Tussen Blos en Missy zit precies een maand, dat vind ik mooi! 

. Ze was 118 dagen drachtig. De eigenaar van de stal had het veulentje gevonden toen ze de stal uitmestte. De dierenarts is geweest en die zei dat het veulen waarschijnlijk al een paar weken dood was want het was veel te klein. Jammer want Usha is al 20 en ik had graag nog wat van haar gehad als ze er over een paar jaar niet meer is.