Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Dana01 schreef:ja, maar gelukkig heb ik het de hele avond aan tijd Steph.....
Stephany schreef:Maar is er nu progressie bij Kyra, omdat ze al met haar geboortemelder omstaat??
ThePast03 schreef:Zo ik ben er ook weer.
Wat leuk dat Honey weer op de cam is, dat is er ook eentje die een speciaal plekje bij me heeft.
Kyra en Cheyenne opstaan, de cam van Wheeler krijg ik helaas niet aan de gang. Zal wel wat verkeerd doen.![]()
De cam van Piaffe ook aangezet, die lijkt duidelijker en mooier dan eerst. Voor mij tenminste de eerste keer dat ik het in kleur zie.
MarijeR schreef:Stephany schreef:Maar is er nu progressie bij Kyra, omdat ze al met haar geboortemelder omstaat??
Neuh... Maar omdat ik niet weet hoeveel ze voor het veulenen laat zien, wil ik hem 's nachts vast om hebben. Kost mij veel minder nachtrust.
Ik heb hem nu een gaatje losser gedaan en nu kan ik mooi de hele avond in de gaten houden of hij goed blijft liggen.
En we hoeven vanavond laat dan niet meer te worstelen om hem om te krijgen. Ze vindt het omdoen nog steeds wat eng dus dat duurt even voordat ie zit...
Evaa_ schreef:Is er trouwens laatst al een paard bevallen en een bokker hier die het gezien heeft? (op de cam dan natuurlijk!??)
MarijeR schreef:Evaa_ schreef:Is er trouwens laatst al een paard bevallen en een bokker hier die het gezien heeft? (op de cam dan natuurlijk!??)
Ja hoor, bijna dagelijks wel.
Laatst 4 veulens op 1 dag. Maar je moet natuurlijk net geluk hebben, soms is een merrie heel snel en als je even 10 minuten niet kijkt kan er een veulen bij liggen...
MarijeR schreef:Net te laat... Tabby heeft net geveulend